רישום גבוה לבתי הספר של החופש הגדול בנתניה

0
96
תמונת ארכיון מבית ספר של החופש הגדול. צילום באדיבות משרד החינוך

3250 תלמידים שהם כ-44% ו-270 תלמידים נוספים ממוסדות שאינם רשמיים נרשמו למסגרות הקיץ של החופש הגדול בנתניה. את מסגרות הקיץ של החופש הגדול מפעיל משרד החינוך ביחד עם הרשויות המקומיות, בהנחות מפליגות להורים. כאמור מנתוני הרישום עולה, כי אחוזי הרישום גבוהים השנה. על פי הנתונים בנתניה עולה, כי מדובר באחוזים גבוהים ביחס לעובדה שהרישום החל רק לאחרונה.

ממשרד החינוך נמסר, כי קייטנות הקיץ של משרד החינוך יפעלו עד ה-21 ביולי, בשעות 08:00-13:00. במסגרת הקייטנות יוכלו תלמידי כיתות א', ב' והשנה גם ג' ליהנות ממסגרת חינוכית בחינם, או בעלות בסיסית בלבד. תלמידי כיתות א'-ג' צפויים ליהנות בקיץ הקרוב מהתכנית, במסגרתה יחשפו למגוון חוגים ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. התלמידים ייהנו מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד.השנה נבחר נושא ירושלים כנושא המרכז השנתי, המהווה המשך לנושא השנתי. נושא זה יבוא לידי ביטוי בהיבטים חווייתיים ובהפעלות שונות עם התלמידים והוריהם.

בנוסף נמסר ממשרד החינוך, כי התכנית תקל על נטל התשלומים של ההורים ותחסוך לכל משפחה סכום כולל של עד כ- 1,000 שקל, לילד. התכנית מעניקה שוויון הזדמנויות ותאפשר להורים להמשיך בשגרת יום עבודתם. העלות להורים תתבצע בהתאם לאשכול הסוציואקונומי.

בנתניה המשתייכת לאשכול סוציואקונומי 5-7 ישלמו ההורים 300 שקל לכל תלמיד משתתף לכל פרק הזמן, זאת בנוסף להשתתפותו של משרד החינוך במימון התוכנית.

מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב, מסר: "מדובר בבשורה אדירה להורים! השנה הרחבנו את הפעילות גם לילדי כיתות ג', ואנחנו עדים לגידול מאוד מרשים במספר התלמידים שיגיעו הקיץ הזה למסגרות החינוכיות של משרד החינוך. אנחנו מעניקים מסגרות קיץ איכותיות שמופעלת על ידי צוותי הוראה מקצועיים, בתשלום אפסי עבור השכבות החלשות, או בתשלום סמלי עבור השכבות החזקות. אני מזמין את ההורים, מכל רחבי הארץ, לרשום את ילדיהם למסגרות הקיץ שלנו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן