רכבים חשמליים יופעלו מחודש אוקטובר

0
218
חברת car2go. צילום יח
חברת car2go. צילום יח"צ

חברת CAR2GO מקבוצת שגריר חתמה על חוזה להקמת פרויקט מערך שיתוף רכבים חשמלים בנתניה. במסגרת החוזה, החברה תהיה אחראית על כל שלבי הפרויקט משלב התכנון, ניהול, הקמה, תפעול ותחזוקה של המערך בעיר.

הפרויקט יושק בחודש אוקטובר ויכלול 70 רכבים חשמליים ו- 21 עמדות טעינה שיפרסו ברחבי העיר. עיריית נתניה התחייבה להקצות 210 מקומות חניה ייעודים בעיר לטובת המיזם. נודע, כי תשלום עבור השירות צפוי להיות מורכב מדמי מנוי חודשים וכן מתשלום בגין השימוש ברכב עבור כל דקת שימוש.

לפני כשנה וחצי יצא המשרד להגנת הסביבה יצא בקול קורא להקמת מערך שיתוף רכבים חשמליים. עירית חיפה והקריות זכו והחלו להפעיל את המערך לפני כחצי שנה, נתניה היא העיר הנוספת שזכתה למענק ולהפעלת מערך בשטחי רשותה.

גיל לייזר, מנכ"ל CAR2GO מקבוצת שגריר, ציין כי, "אנחנו בעיצומה של מהפכה בתחום התחבורה השיתופית שצפויה לצמצם בהדרגה את מספר כלי הרכב בכבישים וכן לסייע במצוקת החניה. המציאות מחייבת אותנו לפעול במהרה במטרה לצמצם את כמות כלי הרכב ולהילחם בסטטיסטיקה המראה שמידי שנה עולים עוד ועוד כלי רכב לכביש. הפתרון למצוקת הפקקים והחניה, לא תבוא בדמות מחלף חדש או כביש בשווי מיליארדי שקלים, אלא במציאת פתרונות פרקטיים המוכחים כזולים ויעילים בהרבה יותר. זו עובדה קיימת שמיזם שיתוף רכבים כבר אומץ בעולם והצליח לייצר שינוי מהותי ולהוריד את כמות הרכבים מהכביש. מדובר בשינוי תפיסתי שאנו מצליחים אט אט ליישם גם בישראל והתוצאות מדברות בעד עצמן".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן