רעידת אדמה בכדורגל חופים: יהלומי נתניה בחצי הגמר

0
86

נקבעו ארבע העולות לחצי גמר ליגת כדורגל החופים. מכבי "דורון מוטורס" נתניה תפגוש בחצי הראשון את הפועל "יניב" חולון, ובחצי השני תפגוש עירוני פ"ת את עירוני ראש העין. המנצחות יתמודדו בגמר שייערך באותו היום.

כאלה משחקי רבע גמר לא היו במפעל ליגת "בנק יהב" בכדורגל חופים מאז הקמתו בקיץ 2007. את ההפתעה הגדולה סיפקה הפועל "יניב" חולון אשר הדיחה את מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, כפר קאסם, בתוצאה 6:5 – זאת לאחר שכוכבי הקבוצה, בהם הנתנייתי  אורן פרטוק, הפכו בתוך 12 דקות פיגור 5:2 לניצחון.

חולון תפגוש בחצי הגמר את יהלומי "דורון מוטורס" נתניה. נתניה, שסיימה את הליגה הרשמית במקום שני בבית ב', תוך הצגת כדורגל לא איכותית, הדהימה במשחק רבע הגמר – כאשר שינתה לחלוטין את אסטרטגיית המשחק. הרבה בזכות שני שחקני נבחרת ספרד, קומאן ופראן, שהגיעו לארץ ביום שני כשחקני חיזוק – לאחר שבעלי הקבוצה, חבר המועצה ואיש העסקים יוסי דורון, הורה על החתמתם.

לנתניה און ליין-ksn נודע, כי השניים יצרו קשר עם דובר הליגה, קובי ברדה, והביעו עניין להשתלב בליגה הישראלית. ברדה הפנה את השניים ליוסי דורון, שלאחר התייעצות עם מאמן הקבוצה, בני לם, שכאמור לא נמצאה במיטבה, הורה על החתמתם והטסתם לישראל.

במשחק עצמו, שחתם ביום שישי האחרון את סבב משחקי רבע הגמר, שימשו קומאן ופראן הספרדים כשחקני כנף. השניים, בעלי שליטה מלאה בכדור באופן זהה בכל רגל, סחפו את המשחק הנתנייתי לגבהים חדשים – תוך שינוי עמדות בקצב מסחרר. במקביל, שינה מאמן נתניה, בני לם, את שיטת המשחק הנתנייתית, חיזק את מערך ההגנה והנחה את שחקניו לנצל פרצות.

המשחק המדויק, בו בשליש הראשון לא הובקע אף שער, הסתיים בניצחון מזהיר בתוצאה 7:0. קובי בדש, שהתמקד בשער היריבה, כבש ארבעה שערים – מתוכם השער היפה במחזור – שער שהובקע בבעיטת מספרת הפוכה (פיסקלטה). הבקיעו לנתניה: קובי בדש (4), אלון לוי (1), מיגל אנחל קומאן (1) ואורן פחימה (1).

לנתניה און ליין-ksn מסר יוסי דורון עם תום המשחק, כי "אני גאה בכל שחקני נתניה ובמאמן בני לם. המטרה שלנו ביום שישי הקרוב היא לעבור את חולון בחצי הגמר ולהתייצב למשחק הגמר באותו היום ולהשאיר את הגביע בנתניה".