רצח שי שירזי: הוארך בשנית מעצרו של אבי אבוטבול

0
400
שי שירזי. מתוך האינסטגרם

בית המשפט השלום בראשון לציון האריך פעם נוספת את מעצרו של אבי (אבוטבול) שחר, תושב נתניה בן 32, בחשד לגרימת מוות בכוונה תחילה וקשירת קשר לעשות פשע.

אבוטבול נעצר בשבוע שעבר, בחשד למעורבות ברצח שי שירזי שאירע בתאריך ב-7.5.16 בתל אביב, בצומת הרחובות משה סנה ואלי תיבון.

עם מעצרו הכחיש אבוטבול כל קשר לפרשה וטען, כי אין לו קשר לפרשה. בנוסף טען, כי החוקר סילף את דבריו והוא אף ביקש את התערבותו של ראש צוות החקירה בעניין. בתום הדיון הראשון ביקש שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אביב שרון, מנציג המשטרה להביא אליו את תמלול חקירת אבוטבול.

פרקליטיו של אבוטבול עורכי הדין ארז אבוהב ואיתי רוזין, טענו בדיון על הארכת מעצרו בשנית, כי אין ראיות נגד אבוטבול: "התשתית לחשד אותו קבע בית המשפט בדיון הקודם לא התעצם, לא התפתח, והיום בהארכת מעצר שניה הוא לא יכול להצביע על חשד מבוסס לביצוע כל עבירה פלילית. ההיפך הוא הנכון, החשוד הזה נבדק מכל כיוון, הוא התפוגג, הוא לא מוביל לשום התפתחות. המסמכים האלה לא יכולים להצביע על עבירה פלילית מסויימת, לא באופן ראייתי ולא באופן תאורטי".

פרקליטיו ביקשו מבית המשפט לשחרר את אבוטבול ממעצרו. שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אביב שרון, קבע בהחלטתו, כי "עניינתי עיין היטב בחקירת החשוד המתומללת וסימנתי בה את אותם מקומות אשר תומכים בדברי החשוד, בעת הארכת המעצר הקודמת, אודות רישום דבריו באופן לא מדויק בהודעתו המודפסת".

המשך קבע השופט, כי "מחומרי החקירה שהונחו בפני היום וסומנו על ידי, לרבות עובדות שנמסרו על ידי עדים, אליהם התבקש החשוד להתייחס בהודעתו האחרונה, נמצאו אי אלו התאמות בין הדברים שנמסרו, באופן שיש בו כדי לחזק את החשד כנגד החשוד".

יחד עם זאת לא מצא השופט לנכון להיעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של אבוטבול ב-15 ימים והאריך את מעצרו בשישה ימים – עד ליום ראשון הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן