שבוע האופנה בישראל: הכי TLV שיש

1
469
שבוע האופנה - tlv - ישראל נתניה
צילומים אבי ולדמן ובר אלבויים

ביום חמישי, בדיוק בשעה 19:00, פתח את שעריו קניון האופנה הגדול בישראל הנושא את השם המחייב TLV Fashion Mall. הקניון שנבנה ועוצב בסטנדרטים בינלאומיים כבר כולל 180 חנויות המייצגות את מיטב מותגי האופנה והלייף סטייל בעולם וגם בישראל. קשה לפספס ברשימת החנויות, בעיקר את אלה שיושקו לראשונה בארץ, ביניהן זארה הום, קוס, בוטיק דיור, ראג אנד בון, גו'סי קוטור וזו רק רשימה חלקית. עד כאן ענייני נדל"ן.

שבוע האופנה הישראלי - נתניה מתלבשת
צילומים אבי ולדמן

כדי למתג את הקניון כזירת האופנה הכי מדוברת בישראל התקיים במבנה, כבר לפני כשנה, עוד כשהיה בהליך הבנייה שבוע האופנה 2016. לפני כשבוע בדיוק התקיים במבנה, בפעם השנייה, שבוע האופנה "גינדי" תל אביב לשנת 2017.ככתבת אופנה, עבורי, שבוע האופנה, שווה ערך לילד בחנות של ממתקים. שבוע האופנה הישראלי כלל השנה 22 תצוגות אופנה, בהן השתתפו למעלה משלושים מעצבים ומעצבות, שהציגו את הקולקציות החדשות. גדעון וקארן אוברזון, טובהל'ה, שי שלום, גדי אלימלך, עידן לרוס, תמרה סלם, משכית, מעוז דהאן, שנקר בשיתוף ניו באלאנס, קרן וולף, אריאל טולדנו, גוטקס, פלמינגו, דרור קונטנטו, ויוי בלאיש, גליה להב ועוד רבים וטובים עשו זאת שוב והוכיחו, שישראל היא מעצמה אופנתית. גם תצוגת "תחלמי בגדול נסיכה" אירוע התרמה לעמותת "רוח נשית" בשיתוף דיסני, הייתה מרהיבה ביופיה ונחלה הצלחה רבה.

היה זה מותג בגדי הים הישראלי המצליח גוטקס, שפתח את ערב הגאלה של שבוע האופנה בסימן 60 שנות פעילות למותג, במעמד שרת התרבות והספורט מירי רגב, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו ועוד. התצוגה נפתחה עם מעל 70 דוגמניות אייקוניות שהצטלמו עבור המותג לאורך השנים וחזרו למסלול לערב אחד בו ריגשו בין היתר כשלבשו בגדי ים וחוף שעוצבו במיוחד בזמנו עבור הנסיכה דיאנה, עפרה חזה ותמי בן עמי ז"ל. את היום השלישי והאחרון לתצוגות פתחה מעצבת התכשיטים ואביזרי השיער, קרן וולף, עם מיצג מדהים של דוגמניות באמבטיות מלאות בנוזל לבן כשגופן מעוטר בתכשיטים אבסטרקטיים.

שבוע האופנה נסגר עם תצוגה של קולקציית Ready to Wear ראשונה למעצבת שמלות הכלה והערב, האייקונית גליה להב ואחריה בחגיגות משותפות של יום הולדת וגם 30 שנה למותג טובל'ה של המעצבת הישראלית אולי הכי מדוברת- טובל'ה חסין.

כתבות אופנה וסטיילינג נוספות העשויות לעניין אתכם:

חמישה פריטי אופנה חובה בכל ארון בגדים

חמישה טרנדים נשיים שגברים אוהבים

עולם האופנה השתגע: בין הסגול לפרחוני

עידן הברבי סטייל? ורוד זה השחור החדש

אהבתן, מוזמנות לפרגן בשיתוף לפייס שעוד ייהנו מהתכנים…

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן