שוק נתניה: החלה בניית מתחם "nova" המשלב קולינריה ומגורי יוקרה

0
1700
פרויקט nova - נתניה
פרויקט nova נתניה - כך הוא ייראה. הדמיה

 

שבע שנים לאחר שהצהירה ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, בראיון בלעדי לנתניה און ליין-ksn, כי בכוונתה לשנות ללא היכר את פני השוק העירוני ולקדם יוזמות נדל"ניות שייצקו תוכן נוסף, החלה העבודה על הקמת מתחם היוקרה הראשון בשוק נתניה, אשר ישלב בקומות המסחר מרכז אמנויות, שדרת מסעדות ובתי קפה, ומעליהן מתחם דירות יוקרתי שיכלול, בין השאר, עשרות יחידות מגורים בשטחים של 45-90 מ"ר ואשר ייועדו, למגורי סטודנטים ולזוגות צעירים.

מאחורי הפרויקט השאפתני עומדות החברות מ.ז. יזמות והשקעות והחברה להתחדשות נתניה בבעלות איש העסקים מנשה זוארץ, אשר פיתח את הקונספט במשך מספר שנים והתאימו לצרכי מרכז העיר בהתאם למחקר שוק מעמיק.

"גדלתי באזור הזה. חוץ מאשר ההיבט הכלכלי, יש גם ערך מוסף של ערכיות לאזור. הרצון לפתח ולהעיר את האזור, החלום והחזון שבעוד שלוש ארבע שנים יהפוך השוק לאזור מועדף על תיירים שיגיעו לבקר בו מכל קצות הארץ הוא שמניע אותי", הסביר זוארץ לנתניה און ליין. בתוך כך, גורמים בכירים בענף המסעדנות אישרו לנתניה און ליין כי בימים אלה מתקיים מו"מ מתקדם עם שורה של רשתות בתי קפה מובילות וממותגות, שהביעו עניין במיזם. כמו כן, כחלק מקונספט המתחם ישולב במקום שוק איכרים, המתוכנן בסטנדרטי עיצוב גבוהים וצפוי למשוך אליו תיירים מכל רחבי הארץ.

המתחם עצמו, שהיתר ביצוע התקבל לפני למעלה מחודש, ממוקם במתחם השוק החדש שעמד שומם במשך שנים ארוכות. במהלך השנה האחרונה, עד קבלת היתר הבנייה, חודש בשלב הראשון החניון התת-קרקעי בו מקומות ל-150 כלי רכב. עם קבלת ההיתר נכנסו חברות הבנייה להילוך גבוה וסיימו בימים אלה את כל הפעולות הנדרשות (ממ"ד וכן חיזוקים) בחלקים התת-קרקעיים. במהלך השבוע הקרוב תחל העבודה על הקומות העליונות. על-פי הערכות השונות הבנייה צפויה להסתיים בתוך פחות משנה. במקביל, הודיעה עיריית נתניה כי במהלך שנת 2016, בהתאם לתכניות מינהלת מרכז העיר, יבוצע שיפוץ מקיף בחלק ניכר מרחובות השוק המקיפים את המבנה – כחלק ממהלך כולל להתאמת האזור למגורי יוקרה בכלל ולשיפור חוויית תחושת הבילוי והקנייה בפרט.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן