שי נחייסי ונסיכי הזהב בעיר היהלומים

0
191
שי נחייסי נסיכי הזהב נתניה
שי נחייסי ונסיכי הזהב צילום ליאור רוטשטיין

לא פשוט לחדש ולהביא בשורה רעננה לסצנה המוזיקלית המקומית, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בזמר יחסית צעיר כמו שי נחייסי (31), יליד העיר נתניה, המוציא בימים אלה את אלבומו השני. נחייסי מביא משב רוח רענן, מהסוג שהביא אביתר בנאי, לפני די הרבה שנים. עם עומק מטורף וקול נוגע הוא מצליח לכבוש ולנגן על מיתרי הלב. בחמישי הקרוב, בעיצומו של סבב הופעות ברחבי הארץ, יגיע נחייסי והרכבו המוסיקלי לפאב מרקורי בנתניה – שם יבצע ההרכב שירים מהאלבום הראשון בשילוב חומרים חדשים לצד קאברים מוכרים. בראיון לתרבות נתניה און ליין הוא מספר קצת על עצמו וגם על המוזיקה.

שי, בתור יליד העיר, אתה בטח מתרגש מההופעה.
"ודאי, אמנם כרגע אני גר ביפו אבל נתניה זה הבית. נולדתי וגדלתי כאן. למדתי בתיכון בר-אילן וזה משמעותי בשבילי בטירוף לבוא ולהופיע בעיר שלי, בסיבוב ההופעות הנוכחי. למרות שכל הבנייה של הקריירה שלי הייתה מחוץ לעיר, אפשר לומר שזו מעין טרום השקה לאלבום השני שבדרך"

ספר קצת על המוזיקה שאתה עושה…
"אני מוזיקאי עצמאי. בשלוש וחצי השנים האחרונות עבדתי עם פרטנרים משובחים כמו יהודה קיסר וארז לב-ארי. הוצאתי אלבום בתחילת ינואר 2015. השקנו אותו בהופעה חגיגית, ומאז אנחנו מופיעים בכל הארץ בהרכב מלא: לירי כץ על התופים, רועי לזר בגיטרות, ישראל ניזרי בכלי הקשה וצבי וקנין בגיטרה בס. אנו עוסקים רבות במצב החברתי במדינה. על אמונה, שילוב בין קודש לחול, מאבק האדם בצרות היומיומיות ועבודה מול עצמו, התבוננות אישית כלפי הפנים של האדם וגם החוצה כמובן, שירים המדברים על בינו לבינה… הסגנון הוא רוק ישראלי חם. מאד חשוב לי שהמוזיקה שלי תיגע בכמה שיותר אנשים ושיתחברו אליה. אני כותב, מלחין את השירים ומנגן גיטרה בלהקה".

ציפור קטנה לחשה לי ששיחקת בעברך במכבי נתניה
נכון", הוא מחייך: "שיחקתי עד גיל נוער ואז נפצעתי. אני מאד מחובר לעיר והמשפחה שלי מתגוררת בנתניה. זו סגירת מעגל עבורי ואני מקווה לראות הרבה אנשים מהילדות ומהעבר בכלל, שיגיעו לשמוע אותנו. לאחרונה נכנס שיר חדש שלי לפרויקט של "ויינט" לציון עשרים שנה לרצח יצחק רבין, שיר המדבר על סטריאוטיפים, שיפוט קל ומהיר של אנשים, הקלות בה אנו מאבחנים. השיר ייצא באלבום השני ובינתיים הוא מתנגן בתחנות הרדיו… "

יום חמישי הקרוב (17.12) מרקורי פאב – רחוב התרופה 14 א.ת. פולג. הכניסה חופשית

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן