שלומי דורה: למרות גל הפציעות נעשה ונצליח

0
123
שלומי דורה - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר נתניה און ליין
שלומי דורה, מאמן מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

 

על התואר "מלכת התיקו" שלומי דורה, מאמן מכבי נתניה, היה מוכן לוותר כבר עכשיו. יש לו בעיה עם המחץ, ונדמה כי יעברו עוד שניים – שלושה משחקים במקרה הטוב עד שהמערך ההתקפי יתאפס על עצמו. בראיון לספורט נתניה און ליין הוא אומר: "את הנקודות נביא במשחקים הבאים".

למרות שמכבי נתניה הגיעה למספר מצבים פוטנציאלים מול ק"ש, נאלצה הקבוצה להסתפק בתיקו. איפה טעיתם?
"אנחנו ננתח את המשחק, נלמד את הטעויות ונתקן באימונים. בסך הכול, מבחינה אובייקטיבית, קיבלנו גול משום מקום, אבל ידענו להתעשת ולחזור למשחק. היינו טובים יותר מקריית שמונה לאורך כל המשחק, ואני חושב שגם פסלו לנו שער חוקי בדקה 45 שיכול היה לשנות לגמרי את פני המשחק. חבל. לרדת למחצית עם יתרון של שחקן ויתרון בתוצאה זה אחרת. במחצית השנייה קריית שמונה הסתגרה ונעלה אותנו טוב באמצע – למרות שניסינו לבוא מהצדדים ואף יצרנו כמה מצבים שלא צלחו. נצטרך להביא את הנקודות בשבוע הבא".

ארבעה משחקים ושלוש נקודות מצטברות בקופה. זה מה שציפית עד עכשיו?
"אני, עד מחזור עשירי או ליתר דיוק, עד שהמשחק שלנו יתאזן ונדע פחות או יותר מה הכיוון שלנו, אחזור כמו תוכי: ברור שאנחנו לא מרוצים ממספר הנקודות שצברנו עד עכשיו, אבל מנגד גם לא שיחקנו משחקים חלשים. גם מול ק"ש יזמנו, יצרנו והגענו למצבים כמו במשחקים האחרונים. החלוץ הוסיף לנו עוד מימד בהתקפה".

האם אתה מרוצה מהיכולת שהציג מומודו סיסאי, החלוץ החדש, במשחקו הראשון?
"יחסית למשחק שלו, אז כן. הוא היה מתוכנן לשחק לא יותר משישים דקות, אבל הוא משך את כל המשחק. רואים שהוא מוסיף הרבה לחלק הקדמי בהחזקת כדור והנעת כדור. אני מאמין שכאשר הוא יכנס לכושר, נראה ממנו גם פעולות יותר טובות יותר, חדות יותר וכמובן שערים. שוב, בסך הכול אנחנו לא מרוצים מהנקודות שהשגנו. אני חושב שיותר איבדנו שניים מאשר השגנו אחת. נצטרך לתקן את זה. אני באמת חושב, מאמין ומעריך, שאם נמשיך בדרך שלנו, הנקודות יתאזנו ונהיה עם מה שצריך".

לצופה מהצד נדמה היה, גם במשחק מול ק"ש, שבסופו של דבר יש למכבי נתניה סגל קצר
"אם אתה מדבר על החלק הקדמי, אז ברור שיש למכבי נתניה שחקנים שיושבים על הספסל בתפקידים של החלק הקדמי. הם יצטרכו להיות טובים יותר, ומי שיהיה טוב גם ישחק. יש שחקנים בקאדר שלנו. אנחנו נצטרך לדעת איך להשתמש בהם ואנחנו ממש לא מתוסכלים משום דבר. באופן כללי, אנחנו עובדים טוב ובסופו של דבר הנקודות גם יגיעו אין לי ספק בכלל".

למרות החלפת המזוזות אל רשימת הפצועים הצטרף כעת זגורי. עד כמה, כמאמן, קצב הפציעות הגבוה מטריד אותך?
"מה יש לי כבר להגיד? זה חוסר מזל כל גל הפציעות הזה. הפציעה של זגורי זו בהחלט מכה לא קלה לקבוצה. ברור, שכמאמן, הייתי מעדיף שאיש לא ייפצע, לא פציעה קלה ולא פציעה שמשביתה. קל יותר להיערך למשחק עם סגל קבוע. זה לא המצב ואנחנו מתאימים עצמנו בהתאם".

בשבת תפגוש מכבי נתניה את הפועל חיפה למשחק מול המאמן טל בנין, שהוא במקרה בן דודך. הרגשה מיוחדת?

"ברור שברמה אישית, מדובר בהרגשה מיוחדת להתייצב מול הקבוצה בה גדלתי וכיום מאמן אותה קרוב משפחתי. ואולם, זה לא משנה כהוא זה את המטרה שהצבתי לעצמי: להביא ניצחון ראשון העונה, כי מגיע למכבי נתניה לנצח ומגיע לאוהדי הקבוצה אשר מעודדים אותנו בצורה מופלאה מתחילת העונה, להתענג על ניצחון ראשון ובתקווה למחץ ורגל מסיימת בהתקפות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן