שש טוס: ליין הבלאק סאנדיי חוגג שש שנות קיום

0
125
איניגו מונטויה נתניה
ליין הבלאק סאנדיי, איניגו מונטויה. צילום עדי עזרא

לפני שש שנים פנה אופיר משיח לחברו אלעד סלים, שניהם אושיות מוכרות בעולם חיי הלילה, ברעיון לפתוח ליין של מוזיקה שחורה במגה בר איניגו מונטויה. אלעד, שהיה סקפטי בלשון המעטה ולא חשב לרגע שליין מהסוג הזה יכול להצליח לטווח הארוך, כמעט וירד מהעניין. דווקא אופיר שבטבעו טיפוס עקשן, לא ויתר והציע לנסות. השאר כבר היסטוריה עם מאות בליינים וחובבי מוזיקה שחורה המגיעים בכל שבוע מחדש.

לאלה מכם אשר רגילים לרבוץ בספה מול מסך הטלוויזיה ולא בקיאים בפרטים נספר, שהבלאק סנדיי הוא ליין של מוסיקה שחורה משובחת המתנגן במגה דאנס בכל יום ראשון. לפני כשבועיים אף נרשמה עליית מדרגה, כשאירחו להופעה חיה את צ'ארלי בלאק, מי שנחשב לסוג של אליל בסצנת המוסיקה השחורה בארה"ב. בראיון קצר לנתניה און ליין -נתניה מדבר סלים על התהליך וגם על מה שמצפה בעונה הקרובה.

לא מובן מאליו שליין מסיבות מחזיק מעמד שש שנים ברציפות ושומר על איכות גבוהה – אפילו לא במדינת ת"א.
"אני מסכים איתך, שזה לא מובן מאליו – בוודאי לא לנו – אבל אני חושב שההסבר לזה שהבלאק סנדיי מחזק את מעמדו כליין המסיבות החזק באזור, היא העובדה שאנחנו תמיד דואגים לחדש, להפתיע ולהיות יצירתיים כמה שאפשר. המטרה שלנו היא לא לתת לליין הזה להפוך לסוג של שיגרה משעממת. חשוב לנו תמיד להיות ראשונים ושאחרים יהיו אלה הלוקחים השראה מאיתנו ולא להיפך. זה דורש המון מחשבה, זמן והשקעה, אבל התוצאה שווה את זה".

ביום ראשון תחגגו שש שנים. מה בתכנית?
"את התפריט המלא אנחנו שומרים בקנאות עד יום ראשון. זה חלק מהעניין – כך אנחנו משמרים במשך שנים את אפקט ההפתעה. מה שכן, כחלק מהחגיגה, נציב דוכני אוכל מכל מיני סוגים ועוד דבר קטן: שניים מהבליינים בליין שלנו יזכו לכרטיסי טיסה לחו"ל כחלק מהדרך שלנו לומר תודה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן