תבוסה למכבי נתניה: 4:0 להפועל ב"ש

1
96

משחק גרוע של מכבי נתניה, רק כך ניתן להגדיר את תצוגת הכדורגל העלובה שהציגו חניכיו של יוסי מזרחי בשבת, באצטדיון וסרמיל בבאר שבע.

המשחק בין הטוענת לכתר, הפועל באר שבע לבין מכבי נתניה, נפתח ביתרון מוחלט של האדומים. בעוד, בנתניה, קיוו כי מערך ההגנה יצליח לשחזר את משחק הבונקר מהשבוע שעבר מול רעננה, מהר מאוד התברר לצהובים-שחורים, שבאר שבע זה סרט אחר. במקרה של מכבי נתניה, סרט רע.

 במחצית הראשונה ירדה נתניה עם פיגור של שני שערים, לאחר ששלומי ארבייטמן הבקיע בדקה העשירית את שערו הרביעי העונה וחמש דקות מאוחר יותר היה זה ויליאם סוארס שהבקיע שער – לאחר שניצל בישול מושלם של מאור בוזגלו.

 גם במחצית השנייה חניכיו של יוסי מזרחי לא הצליחו להתעלות ועסקו, בעיקר, בניסיון להדוף את המתקפות של באר שבע. גם הפעם, כשל כמעט לחלוטים מערך ההגנה הנתנייתי. צמד הקשרים האחוריים של באר שבע, ג'ון אוגו ואובידיו חובאן, הפגינו שיתוף פעולה מרשים שהוביל לשער של הקשר הניגרי בדקה ה-57. בדקה ה-73 חתם את קונצרט השערים מאור בוזגלו בבעיטה מוצלחת מהנקודה הלבנה.

"מזל שאריאל הרוש היה בשער", אמר לנתניה און ליין גורם בכיר במכבי נתניה: "אחרת, היינו יוצאים בתבוסה כפולה". מאמן מכבי נתניה, יוסי מזרחי, מסר דקות אחדות לאחר המשחק, כי "אין ספק, שהגול השלישי 'הרג' את ההתמודדות. נראינו רע מאוד וכלום לא עבד כמו שצריך. בתחילת המחצית השנייה עוד הייתה תחושה שחזרנו לשחק, אבל שוב, השער השלישי, גמר לנו כל סיכוי".

 

 

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן