תביעה: החליקה בשוק והפכה לנכה

3
102

בתביעה שהוגשה נגד עיריית נתניה נטען, כי שקיעתן של האבנים המשתלבות במדרכה, הזוהמה והצטברות המים, גרמו לפגיעה בקשישה

ס' בת ה-70 לא תשכח לעולם את הדרך לדוכן תפוחי האדמה בשוק נתניה – דרך שלא הגיעה לסיומה. לפני כשנה וחצי הלכה ס' על מדרכה בשוק, כשלפתע החליקה, נפלה ונחבטה בעוצמה רבה בקרקע.

הקשישה הובהלה לבית החולים לניאדו, שם אובחן כי היא סובלת משבר בירך. היא נותחה ונדדה בין מרכזים רפואיים שונים – בסך הכל אושפזה למשך כחודש ימים.

עו"ד ליטל ביבר חייקין. צילום שרון בן דוד

לטענתה, מאז התאונה היא סובלת מכאבים עזים וממגבלות תנועה קשות. הקשישה פנתה לעו"ד ליטל ביבר חייקין, אשר פנתה לעיריית נתניה בבקשה לפיצוי בסך 250 אלף שקלים. עו"ד ביבר-חייקין טענה, כי אורטופד מומחה העריך, שהקשישה סובלת מנכות צמיתה בשיעור של 33.5%. עוד לטענתה, הסיבה לתאונה היתה שקיעתן של האבנים המשתלבות וכן זוהמה ורטיבות שהיו על המדרכה.

עו"ד ביבר חייקין, מסרה לנתניה און ליין – ksn, כי "העירייה אחראית לתאונה, שכן לא דאגה כי המדרכה תהיה תקינה ובטוחה, ללא מפגעים; ובתוך כך, לא דאגה לתקן את המדרכה ולדאוג לניקיונה, כמתחייב מרשות מקומית".

עוד טענה עו"ד ביבר- חייקין, כי רק לאחר התאונה, דאגה העירייה לתקן את המרצפות השקועות – דבר המצביע בפירוש על אחריותה.
לאחר שעיריית נתניה לא נענתה למכתב הדרישה לפיצוי הקשישה, הגישה עו"ד ביבר-חייקין תביעה בשמה נגד עיריית נתניה. טרם הוגש כתב הגנה. מעיריית נתניה נמסר, כי טרם התקבל כתב התביעה.

3 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן