תלמידי בית ספר נועם משוועים לצל

0
214
ללא צל, חצר בית ספר נועם. צילום באדיבות הורי תלמידים

מזה חודשים רבים ממתינים בבית ספר נועם שעיריית נתניה תדאג להתקין הצללות בחצר בבית הספר. לנתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי בכל רחבי חצרות בית הספר אין מקום מוצל והתלמידים נאלצים לבלות את ההפסקות בשמש הקופחת, כמו כן בהעדר מקום לכינוסים, המקום היחיד הוא החצר ללא צל. עד עתה הפניות לעיריית נתניה לא נענו והצללה לא הותקנה בחצר בית הספר.

בנוסף נודע, כי נעשו פניות למנהל החינוך אודות ליקויים נוספים בבית ספר נועם, בהם חיפויי תקרות שאינם מחוזקים, חלק מחלונות בית הספר לא נסגרים כראוי וניתן לפתוח אותם מבחוץ, דלתות הפלחדה של יציאות החירום אינן ננעלות, ברזי כיבוי אש בעמדת כיבוי האש לא תקינים וכן אין הרקה באולם הספורט.

לפני מספר חודשים פנה נתניה און ליין לעיריית נתניה על מנת לבדוק את נושא ההצללות בבית הספר. בתגובה נמסר, כי לא נתקבלה מבית הספר תגובה רשמית, אולם בבדיקה שערך נתניה און ליין התברר, כי כבר בחודש יוני האחרון נשלח מבית הספר מכתב רשמי לראשי מנהל החינוך בעיריית נתניה, בו פורטו כל הליקויים, אולם לטענת הורי תלמידים בבית הספר, עד היום לא תוקנו הליקויים שפורטו וכן לא הותקנו הצללות.

הורי התלמידים זועמים בעיקר על העדר ההצללות בחצר בית הספר. לדבריהם במדינה בה השמש קופחת רוב ימות השנה מן הראוי להתקין הצללה בבית ספר, שהחצר בו חשופה ואין הגנה לילדים. "לא יתכן שהילדים ימשיכו להתבשל בשמש, זה נושא שחייב להיפתר מיידית" מסרה אחת האמהות.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "בבית הספר נועם, ביצעה העירייה עבודות רה ארגון נרחבות, בהשקעה של כ – 6.5 מיליון שקל, עבודות ששינו באופן דרמטי את תנאי הלמידה של מאות תלמידי בית הספר. במסגרת שנת הבדק, יבדקו ויטופלו הנושאים שהועלו, לטובת הורים, תלמידים וצוותי החינוך של בית הספר".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן