תפילות לשלומם של הנעדרים בכנרת

0
208
צוללנים ויחידת השיטור הימי בחיפוש אחר הנעדרים בכנרת. צילום דוברות המשטרה

קבוצת נערים מהאזור נסעה לבלות את חופשת הפסח בחוף לבנון בכנרת. הבוקר – יום רביעי סערה הכנרת עקב רוחות חזקות. בעקבות הסערה נסחפו עשרות רבות של נסחפים, רובם המכריע ניצל, אולם שלושה, חלקם מאזור נתניה, עדיין נעדרים.

מהמשטרה נמסר, משעות הבוקר שוטרי שיטור ימי חילצו מהמים למעלה מ 80 בני אדם אשר נכנסו בשעות הבוקר למימי הכנרת על גבי מזרני ים או אבובים ונסחפו או התהפכו עקב רוחות מזרחיות עזות.

בנוסף נמסר, כי סמוך לשעה 11:00 נכנסו מספר נופשים בחוף לימי הכנרת על גבי מזני ים ונסחפו עקב הרוחות החזרות. באירוע הראשון נסחפו בחור ובחורה שהיו על גבי מזרון ים והתהפכו. הבחורה חולצה על ידי אופנוע וים ואילו חברה – צעיר בן 21 נסחף והוגדר כנעדר.

באירוע נוסף נכנסו שני נערים בני 17 להתרחץ בים על גבי מזרון ים. שני הצעירים נסחפו גם הם. אחד מהם חולץ על ידי רוכב אופנוע הים, אשר חילץ דקות קודם לכן את הבחורה. חברו של הנער, נסחף והוגדר אף הוא כנעדר.

באירוע שלישי נסחפו מספר נערים, אף הם היו על גבי מזרון ים. שני צעירים הצליחו לחלץ את עצמם. צעיר נוסף, בן 19, עדיין נעדר.

שוטרי שיטור ימי בשיתוף פרשים ושוטרים עורכים סריקות לאיתור הנעדרים בים וברצועת החוף, בנוסף יחידת צוללנים מתנדבי משטרת ישראל הוזנקו למקום ומסוק משטרתי.

גם יחידת הצוללים של זק"א הצטרפה לחיפושים הנרחבים אחר הנעדרים בכנרת. בשעות הערב של יום רביעי, לאחר קבלת האישור נכנסו מספר צוללים מזק"א לכנרת בכדי לאתר את הבחור שנעדר משעות הבוקר.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדת של זק"א, מסר, כי "מתנדבי יחידת הצוללים של זק"א הוזנקו לכנרת לקחת חלק פעיל בחיפושים. במקביל נפתח חפ"ק בחוף אשר קולט מתנדבים נוספים שמגיעים לחיפושים". והוסיף "יש לנו ניסיון רב בחיפושים בים ובפרט בכנרת הצוות שפועלים בשטח הם צוללים עם ידע מקצועי רב".

בנוסף, נמסר על ידי זק"א, כי יחידת הצוללים של זק"א חברו לחפ"ק המשטרתי  לחיפושי לילה במים עכורים.

יחידת הצוללנים של זק"א מתארגנת לחיפוש לילה אחר הנעדרים בכנרת. צילום דוברות זק"א
יחידת הצוללנים של זק"א מתארגנת לחיפוש לילה אחר הנעדרים בכנרת. צילום דוברות זק"א

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן