תרגיל נפילת טילים במפעל טמפו בנתניה

1
412
תרגיל אירוע נפילת טילים בטמפו. צילום דוברות איחוד הצלה

תרגיל טיפול בנפגעים עקב נפילת טילים התקיים, ביום ראשון בשעות הבוקר, במפעל טמפו בנתניה. המפעל מאחסן בתחומו מיכלי אמוניה לצורך תהליכי קירור, ועל רקע זה נדרש המפעל בתרגול מול כל גורמי החירום וההצלה.

במסגרת התרחיש שתורגל, נעשתה סימולציה של פיצוץ באחד מצינורות ההולכה ודליפת חומר הקירור עקב אירוע של ירי טילים לעבר ישראל ונפילה במתחם המפעל. בהתאם לתרחיש תורגל פינוי עובדים מתוך המתחם, ביניהם מספר נפגעים מדומים, בוצע תדרוך של התמגנות עובדים מורשים לכניסה למוקד הדליפה.

מיכי המלסדורף, מתנדב רפואת חירום של איחוד הצלה ועובד החברה, סיפר: "במהלך התרגיל תרגלנו טיפול בנפגעים מדומים עקב תרחיש של אירוע ירי טילים לעבר ישראל ונפילת רסיסים בשטח המפעל מה שגרם לנזקים ולדליפה של חומר קירור. כמו כן, תרגלנו פינוי מהיר של עובדי המשרדים, המפעל והמרכז הלוגיסטי עקב שריפה, דליפת אמוניה וחומרים מסוכנים כתוצאה מנזק מרסיסים שנפלו. בנוסף, תרגלנו יחד עם לוחמי אש טיפול בפועל לאחר חילוץ מבור".

בתרגיל השתתפו כוחות כיבוי אש, מד"א, פיקוד העורף, המשרד להגנת הסביבה, עיריית נתניה, משטרת ישראל, ומתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה, שחלקם אף עובדים במפעל.

צילום דוברות איחוד הצלה
צילום דוברות איחוד הצלה
צילום דוברות איחוד הצלה
צילום דוברות איחוד הצלה

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן