רועי עזר חי את החלום

1
448
רועי עזר אייל גולן נתניה
רועי עזר. צילום רונן אקרמן לתכנית אייל גולן קורא לך

היום של רועי עזר, אחד המתמודדים הבולטים בתכנית "אייל גולן קורא לך", עמוס. רועי מלהטט בין חזרות, עבודה וכמובן סיוע לאישה בגידול שלוש הבנות. לא, הוא לא פוחד מעבודה קשה – גם אם מדובר על ויתור על שעות שינה. בכל זאת, מדובר בהזדמנות פז להגשמת חלום.

לטובת אלה מכם שלא עוקבים אחרי התכנית "אייל גולן קורא לך" מדריך קצר: מדובר בנבחרת של זמרים וזמרות מהז'אנר הים תיכוני, המתמודדים אחד מול השני על מקום בשלב הבא. חבר השופטים, בראשם הזמר אייל גולן, הם אלה שקובעים – לפחות עד שלב הגמר מי יעבור ומי לא.

הבמה עצמה אינה זרה לרועי עזר (27), תושב נתניה. גם לא הופעות חיות, אלא שבתעשייה כל-כך עמוסה ותחרותית, הרגיש עזר, רק השנה, שהוא מוכן לנסות ולהתנסות בתכנית ריאליטי בניסיון לפרוץ קדימה – אל התודעה הלאומית. את ההחלטה הסופית קיבל לאחר שזכה לתמיכה מלאה מרעייתו.

מתי גילית את עולם המוזיקה ומדוע לקח לך כל-כך הרבה שנים לקבל החלטה להתמודד בתכנית ריאליטי?
"את המוזיקה גיליתי אי שם בתיכון. היה לי חבר בלהקת בית הספר. פניתי אליו ואמרתי לו שאני רוצה להצטרף ללהקה. התחלתי לשיר ואנשים התחילו להכיר אותי. אחר כך מצאתי את עצמי בחפלות קטנות בבתים של אנשים. אירועים קטנים שהיו מזמינים אותי והייתי מגיע באותו רגע, בחינם, רק כדי לשיר. יום אחד התקשרו אלי ממועדון בתל אביב וביקשו ממני להופיע. כמובן שהסכמתי. במועדון, מבלי שאדע, נכחו עדי לאון ועוד כמה אנשים מהתעשייה. בסוף ההופעה עדי קרא לי לשבת לידו והתחלנו לדבר. הוא אמר שהוא אהב את צבע הקול שלי והציע לי לעבוד איתו. הסכמתי מיד. עדי הקים באותה עת להקת אירועים ורצה שאני אהיה הסולן. עבורי זו הייתה מחמאה אדירה והתחלנו להופיע. שנפתחה ההרשמה לעונה הנוכחית של "אייל גולן קורא לך", התייעצתי עם עדי ושאלתי אותו אם זה בסדר מבחינתו. הוא כמובן הסכים ונתן את ברכתו. זכיתי לתמיכה מלאה בבית וזה הדבר החשוב ביותר. מרגע האודישן ועד עכשיו, בשלבים המתקדמים של התוכנית, דואגים להזכיר למען הגילוי הנאות את הקשר שלי לעדי ואייל גולן".

קשה להתפרנס ממוזיקה בישראל והופעות בחינם הן חלק מעניין החשיפה ואתה גם בעל משפחה.
"אכן, הופעתי המון בחינם מתוך מטרה שיכירו אותי. היה חשוב לי להיחשף כמה שיותר. כמה שזה נשמע קלישאתי, אני ממש נהנה לשמח אנשים. נכון להיום אני עוד לא מתפרנס מהמוסיקה. אני עובד בבקרים בעבודה מסודרת של מכירת מכוניות. בכל זאת, יש לי משפחה ואני חייב שיהיה לי ביטחון כלכלי. בדרך כלל אני חוזר מהעבודה, מתקלח ויוצא לאירוע או חפלה שהזמינו אותי, חוזר מאוחר בלילה, מתקלח ושוב יוצא לעבודה. משתדל לעזור ככל שאפשר לרעייתי"

עם סדר יום עמוס כל-כך, כיצד אתה מצליח לשלב חיי משפחה – הרי זמן זה דבר יקר
"המשפחה מבחינתי היא ערך עליון. אני רואה את הבנות ואת אשתי כל יום. דואג תמיד לזמן איכות, לסייע ככל יכולתי, לאהוב. אחרי הופעה אני תמיד מגיע הביתה. אני לא ממשיך למועדון. מחכה לרגע בו אראה ואפגוש את אשתי והבנות. מה גם שהתחלתי קצת לשמור שבת בחודשים האחרונים. הפסקתי לנסוע ולהשתמש בטלפון – כך שמיום שישי בצהריים שאני חוזר מהעבודה אני עם האישה והבנות עד יום ראשון בבוקר. לא מעט אנשים מרימים גבה שאני אומר להם שאני נשוי ואב לשלושה ילדים. אני מבין אותם, כי לדור של היום זה נחשב מאוד צעיר. לי היה חשוב להתחתן מוקדם ולהיות אבא צעיר כמו ההורים שלי. אשתי גדולה ממני בשש שנים. ברגע שהבנתי שהיא האישה שאיתה אני רוצה לבלות את כל חיי, לא מצאתי סיבה למה לא להתחתן. הילדה הגדולה שלי בת שלוש, יש לי עוד ילדה בת שנתיים ותינוקת בת ארבעה חודשים. אשתי לקחה פיקוד על תפעול הבית והבנות. אם תשאלי אותה, היא לא תכננה להתחתן עם זמר".

עד כמה אשתך תומכת ומעורבת בקריירה המוזיקלית שלך?
"אשתי היא חלק בלתי נפרד ממני ומהקריירה שלי. היא מאוד מפרגנת ותומכת בי, ובעיקר יודעת עד כמה חשוב לי להצליח. לכן היא עושה כל שביכולתה להקל עלי. אני מתייעץ איתה בכל ותמיד. היא עוזרת לי בבחירת שירים וגם ללמוד אותם אחרי שהבנות נרדמות. זה לא מובן מאליו מבחינתי. למילה שלה יש משקל מאוד כבד עבורי".

מה היעד הבא מבחינתך?
"היעד הבא זה, קודם כל, להגיע לגמר ואפילו לזכות בו. זה החלום, למרות שזה לא פשוט בכלל. אם את שואלת מה אני מתכנן יום אחרי סיום התוכנית, אז התשובה היא לעמוד על הרגליים בזכות עצמי ולהפוך את העיסוק במוסיקה למקור הפרנסה שלי. אני רוצה להקליט סקיצות ולהתחיל לעבוד על אלבום ועל הופעות עם חומרים שלי. התוכנית של אייל גולן היא קרש קפיצה עצום. אנשי ההפקה בתוכנית, מבחינתי, עוטפים ומסייעים ממש כמו בני משפחה. אני שמח על ההחלטה שקיבלתי לגשת למבחני הבד של התכנית, עוד יותר שמח שהתקבלתי וכעת אני בשלבים המתקדמים. עבורי ועבור משפחתי זו הייתה ההחלטה הנכונה. בשביל הגשמת חלום חייבים להתאמץ".

תגובה 1

  1. הוא עוד יצליח יש לו חתימת קול מטורפת שר מהלב ורואים כמה חשובה לו ההצלחה ואם כל זאת לא שוכח מאיפה הגיע שפו זמר ענק

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן