אישום: פרצה למחסנים של חנויות נוחות בנתניה

מכתב האישום עולה, כי תושבת חדרה שהכירה את סידורי האבטחה בחנויות נוחות בעיר נתניה ובאזור, פרצה לשישה מחסנים. היא נלכדה על חם. 

0
559
תמונת אילוסטרציה של אישה, אזיקים, מעצר.
צילום fotolia

יחידת התביעות במשטרת ישראל הגישה כתב אישום נגד תושבת חדרה, הנאשמת כי פרצה למחסנים של חנויות נוחות בנתניה ובאזור.

חוקרי תחנת שדות פתחו בחקירה סמויה לאחר שהצטברו דיווחים על גניבות ממחסני חנויות נוחות בנתניה והשרון.
במהלך החקירה זיהו השוטרים את החשודה. תושבת חדרה כבת 38. השוטרים עקבו אחריה ועצרו אותה לפני כשבוע. בכליה מצאו מברג ששימש אותה ככלי פריצה ועגלה מתקפלת. בחיפוש ברכבה מצאו ציוד קמפינג שלטענת המשטרה נגנב.

הנאשמת עבדה בעברה בחנויות נוחות והכירה את סידורי האבטחה במקום. במשך כשבוע וחצי פרצה וגנבה משישה מחסנים של חנויות נוחות. כאשר, חלק מהמקומות הכירה הנאשמת מעבודתה הקודמת.

הנאשמת, כך עולה מכתב האישום, נהגה להגיע לחנויות כשהיא נועלת נעלי עקב ובלבוש תואם. זאת במטרה שלא לעורר את חשד העובדים במקום.

על-פי כתב האישום גנבה הצעירה אלכוהול, שתיה קלה וחטיפים בשווי של כ 45,000 שקלים. את הרכוש הגנוב העמידה על רכבה. לעתים, הגיעה בהפרש של מספר שעות לאותו מחסן על מנת להמשיך ולגנוב.

באחד המקרים זיהה עובד במקום את הנאשמת כשהיא מעמיסה ארגז בקבוקי בירה לרכבה. הוא החלה בנסיעה למרות שהוא סימן לה לעצור. בכך, היא כמעט פגעה בעובד שעמד בדרכה.

בית המשפט האריך את מעצרה בהתאם לחקירה שנוהלה בתחנת שדות. בסיום החקירה הגישה נגדה שלוחת התביעות במחוז מרכז כתב אישום בגין המיוחס לה.