חגיגה אמיתית בחנוכת היכל הכדורסל ארנה נתניה

ראש עיריית נתניה מול מאות אוהדים: "אנחנו יכולים לברך היום שהחיינו! עוד חלום שהתגשם". את החגיגה קילקלה בני הרצליה שניצחה את אליצור בריגה נתניה בתוצאה 84:79.

0
2040
טקס חנוכת היכל הכדורסל - ארנה נתניה. בתמונה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג - איכר מברכת את הקהל באמירת החיינו. צילום טל אליהו
שהחיינו. ארנה נתניה - היכל הכדורסל החדש. צילום רן אליהו

שמחה כזו לא נראתה בנתניה הרבה זמן. ראש עיריית נתניה מרים פיירברג – איכר חנכה רשמית את היכל הכדורסל החדש – ארנה נתניה. רגע לפני שהעולה החדשה לליגת העל, אליצור בריגה נתניה, עלתה על הפרקט.

מדובר באחד ממתקני הספורט המפוארים שהוקמו בנתניה והוא מצטרף לאצטדיון נתניה. הארנה כוללת 2500 מקומות ישיבה והיא מותאמת למשחקי כדורסל ומופעים. את ארנה נתניה ינהל התאגיד העירוני – החברה לספורט נתניה.

יו״ר מפעל הפיס, רו״ח אביגדור יצחקי, אמר כי ״מפעל הפיס גאה להיות שותף מרכזי בהקמת אולם הספורט החדש בנתניה, שנועד לשרת את תושבי העיר ולקיים פעילויות ותחרויות ספורט וכן חוגים. מפעל הפיס ימשיך להשקיע למען הרשויות ובפיתוח ועתיד הספורט הישראלי".

אבידן נגר, יו"ר קבוצת בריגה נתניה, אמר כי "היום נתניה לובשת צהוב. יום חג לספורט הנתנייתי. 40 שנה ציפו בעיר לאולם כדורסל ראוי ולקבוצה שמשחקת בליגת העל והנה הגענו לרגע המיוחל. אנו מצפים לתפוסה מלאה באולם. בהצלחה לכולם!"

מרים פיירברג – איכר לא הסתירה את התרגשותה. לקהל הרב אמרה: "אנחנו יכולים לברך היום שהחיינו! עוד חלום שהתגשם. טל ברודי אמר בזמנו: 'אנחנו על המפה ונישאר על המפה. אז… נתניה על המפה ותישאר על המפה". טל ברודי, אגב, היה בין אורחי הכבוד.

המשחק עצמו, במסגרת גביע ווינר, נפתח גרוע מבחינת אליצור נתניה. בשלבים הראשונים נדמה היה שזהו משחק חד צדדי, כאשר בשיא עלתה בני הרצליה ליתרון 21 נקודות. אלא שאז נתניה הציגה אופי וגם את רועי פריצקי שרשם 22 נקודות, אריק רומרו ועומר פלג שקלה 10 נקודות.

המשחק הסתיים בהפסד של נתניה בתוצאה 84:79, אך עם המון שמח בלב על ארנה נתניה החדשה.