אבן יהודה: 33 חובשי רפואת חירום סיימו הכשרתם במד"א

 33 חובשי רפואת חירום חדשים, כולם תושבי אבן יהודה, סיימו את הקורס והחלו את התנדבותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א. הטקס הרשמי התקיים בתחנת מד"א אבן יהודה.

0
7
33 חובשי רפואת חירום, תושבי ותושבות אבן יהודה, שסיימו הכשרתם והחלו לשרת בהתנדבות במד
33 בוגרי קורס חובשי רפואת חירום - מד"א אבן יהודה

33 חובשי רפואת חירום חדשים, כולם תושבי אבן יהודה, סיימו את הקורס. החובשים החלו את התנדבותם באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א. הטקס הרשמי התקיים בתחנת מד"א אבן יהודה.

החובשים החדשים, תושבי מועצה מקומית אבן יהודה, הצטרפו למאות המתנדבים של מד"א במרחב שרון. הם קיבלו תיקי החייאה מתקדמים אשר ישמשו אותם ככונני תגובה מהירה ויאפשרו להם לשפר את המענה הרפואי ולקצר את זמני התגובה של מד"א עד להגעת אמבולנס.

הטקס התקיים בנוכחותם של ראש מועצת אבן יהודה מתן כצמן. את מד"א ייצגו נעם חלדי ראש ענף גיוס מתנדבים במד"א, יואב בריינר ממטה המתנדבים הארצי, אוריאן לוקץ מנהלת תחנות אשכול ישובי השרון ומדריכת הקורס רוני סימסולו אחראי מתנדבים במרחב שרון דרום ועוד.

את החובשים בירכו כצמן ומנהל מרחב שרון במד"א יוסי רכאח. "קורס חובשי רפואת חירום באבן יהודה", אמר רכאח: "התחיל לפני כחצי שנה. זאת, כחלק מפעילות מגן דוד אדום לחזק את המענה הרפואי ברחבי הארץ בכלל ובישובי השרון בפרט. השבוע סיימו 33 חניכים וחניכות והוסמכו כחובשים ובהמשך כנהגי אמבולנס. מערך הכוננות והמענה הרפואי ביישובי השרון עובה משמעותית. איתו עובתה תחושת הביטחון והמוכנות לכל תרחיש".