דלל למשרד הבריאות: אשרו מכשיר MRI נוסף לביה"ח לניאדו

יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ אלי דלל, ביקר באגף הילדים בבי"ח לניאדו. לדברי דלל, על משרד הבריאות לזרז מתן הרישיון להפעלת MRI נוסף - זאת על רקע היקף השירות הניתן.

0
6145
ח
ח"כ דלל מבקר בבית חולים לניאדו

יו"ר הוועדה לזכויות הילד, ח"כ אלי דלל, ביקר באגף הילדים בבי"ח לניאדו. לדברי דלל, על משרד הבריאות לזרז מתן הרישיון להפעלת MRI נוסף – זאת על רקע היקף השירות הניתן. יחד עם דלל סייר במקום חבר הוועדה, חה"כ הרב משה רוט.

הסיור המקצועי, אותו ליוו מנכ"ל ביה"ח נדב חן והסגל הרפואי הבכיר בראשות פרופסור צבי שמעוני, כלל סקירה מקיפה.

בין השאר ביקרו הח"כים במלר"ד ילדים, מחלקת ילדים, טיפול נמרץ ילדים, פגייה וילודים. בנוסף נחשפו לפעילות מכונים ומרפאות חוץ וכן שירותי החינוך הניתנים במחלקת ילדים.

חברי הכנסת הביעו ענין רב בפעילות המכונים ומרפאות החוץ, בדגש על מרפאת אלרגיה. בנוסף התעניינו בזמני ההמתנה הארוכים בבדיקות MRI ילדים.

יו"ר הוועדה , ח"כ אלי דלל אמר במהלך הסיור, כי "אני תושב נתניה ומכיר מצוין את הפעילות המבורכת של בי"ח לניאדו. אני שמח מאד לראות את ההתפתחות הדרמטית של הפעילות הקלינית בכלל המחלקות והיחידות בבית החולים. בדגש, על אגף הילדים".

עוד הוסיף, כי "אני עומד לימין בית החולים. זהו בית חולים חשוב מאד במערכת הבריאות הישראלית, המשרת כחצי מליון תושבי העיר נתניה והאזור. אני קורא למשרד הבריאות לאשר בהקדם רשיון למכשיר mri נוסף לבית החולים".

דלל התייחס, בנוסף, לפרוייקט הדגל של בית החולים: בניית בית חולים ממוגן לרפואה דחופה. "זהו פרוייקט בעל חשיבות לאומית, שיאפשר רצף טיפולי במצבי חירום שונים", הדגיש.