עיריית נתניה הודיעה על ממשקים חדשים לפנייה למוקד העירוני ולפניות הציבור. בין הממשקים אפשרות שליחת הודעה באפליקציית "ווטסאפ" ואפליקציה ייעודית-שירותית המאפשרת דיווח ישיר למוקד שירות 106 ולפניות הציבור.
מעיריית נתניה נמסר, כי המוקד העירוני מהווה כתובת זמינה לקבלת מידע וטיפול בפניות, אשר אכיפתם וביצועם מתבצע על ידי אגפי העירייה השונים. המוקד פעיל 24 שעות ביממה ומאויש במוקדנים מקצועיים המנתבים את הפניות לאגפים ולאנשי המקצוע הרלוונטיים.
לצורך שיפור השירות והנגשתו, הופעלו ממשקים נוספים לפנייה למוקד, בין השאר באמצעות שליחת הודעת "ווטסאפ" למוקד העירוני במספר 052-6333106.
בנוסף יוכלו התושבים לפנות למוקד העירוני באמצעות אפליקציה בשם "מוקד נתניה" אשר תהווה דרך נוספת לפנות למוקד העירוני ולפניות הציבור וכן להתעדכן בסטטוס הפניות.
עוד נמסר, כי שרות זה הינו נדבך אחד ממגוון שרותים דיגיטליים נוספים שיורחבו בעתיד, ביניהם אתר עירוני חדש ואפליקציה עירונית מורחבת.