חבצלות נתניה עשו זאת שוב בפרמיירה מרגשת במיוחד

הצלחה חסרת תקדים בפרמיירה לשנת 2024 של להקת המחול הייצוגית חבצלות נתניה. הקהל שמילא את אולם היכל התרבות בעיר הריע ממושכות לכל 160 הרקדנים והרקדניות. 

0
1411
חבצלות נתניה - קולאז' תמונות מתוך מופע הפרמיירה הרשמי לפתיחת העונה
חבצלות נתניה עשו זאת שוב. הפרמיירה הגדולה. צילום עיריית נתניה

הצלחה חסרת תקדים בפרמיירה לשנת 2024 של להקת המחול הייצוגית חבצלות נתניה. הקהל שמילא את אולם היכל התרבות בעיר הריע ממושכות לכל 160 הרקדנים והרקדניות.

160 רקדניות ורקדנים עלו על הבמה בתורם, והופיעו בתלבושות ססגוניות וקטעי ריקוד מרהיבים. התוצאה היתה חגיגת פולקלור צבעונית של מחול וזמר עברי-ישראלי.

את להקת המחול הייצוגית מוביל המנהל האמנותי ליאור תבורי ומנהל החזרות אלון ביצ'אצ'ו מלכה. מנהלת הלהקה, עירית כהן – רז, אמרה: "זו הייתה שנה של מלחמה, תופת וכאב בלתי פוסק. רקדנים, אבות, אחים מגויסים ודאגה לחטופים. השנה הזו הזכירה לנו יותר מתמיד עד כמה אנו זקוקים לתרבות, אומנות ויצירה כמקום של נחמה, מפלט ותקווה". 

עוד הוסיפה בתום ההופעה, כי "המחול – הוא המחולל שינוי – בגוף ובתודעה. אי אפשר היה שלא לראות ולחוש את התשוקה והאהבה גדולה של הדור הצעיר לדבר שהרטיט לקהל את הלב שמחא דמעה ויצא מגדרו במחיאות הכפיים הסוערות".

נשאה דברים חברת מועצת העיר, ליאורה לוי, הממונה על התרבות, אשר ציינה את תרומת להקת החבצלות בטקסים עירוניים, אירועי חוצות פסטיבלים וייצוג העיר נתניה ברחבי העולם. בתום האירוע העניק מנכ"ל היכל התרבות בני אפרים זרי פרחים לראשי הלהקה. 

להקת המחול הייצוגית חבצלות נתניה פועלת מעל שלושים שנה. הלהקה נחלקת למספר להקות על-פי גיל, החל מגיל שש ועד גיל 50. את הלהקה ייסדו בשעתו בני אפרים ומי שנחשבת לאמא של הלהקה עד היום שולה שמידק