ליתר ביטחון: כל המקלטים הציבוריים בנתניה נפתחו

בתום הערכת מצב עירונית הנחתה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג - איכר לפתוח את כל המקלטים הציבוריים. בנוסף, תוגברו המוקד העירוני והסיורים.

0
4230
בתמונה משתתפי מערך החירום של עיריית נתניה להערכת מצב בעקבות מתקפת המנע של צה
נתניה ערוכה לכל תרחיש ביטחוני

בתום הערכת מצב עירונית הנחתה ראש עיריית נתניה מרים פיירברג – איכר לפתוח את כל המקלטים הציבוריים. בנוסף, תוגברו הסיורים. צה"ל עלה למתקפה בלבנון

לפנות בוקר (ראשון) פתחו כוחות צה"ל במתקפת מנע בכל אזור דרום לבנון – זאת בעקבות ריבוי ירי לכיוון ישראל. על-פי החיזבאללה, במהלך הלילה ירה ארגון הטרור מעל 200 רקטות לעבר ישראל. בעקבות זאת, שינה פיקוד העורף את הנחיותיו לציבור. הנחיות אלה תקפות עד ליום שני.

במקביל, קיימה עיריית נתניה הערכת מצב עירונית במרכז ההפעלה בישיבה השתתפו בנוסף נציגי פיקוד העורף, כוחות הבטחון ומשטרת ישראל.

בתום הישיבה הנחתה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג – איכר, לפתוח את כל המקלטים הציבוריים. בנוסף, לחזק ולתגבר את מערך הביטחון הכולל את המוקד העירוני וכן סיורים ברחבי העיר.

פיירברג – איכר ציינה, כי במהלך השנים האחרונות בכלל ובמהלך השנה האחרונה בפרט, חיזקה עיריית נתניה את רמת המוגנות העירונית, וכי מערכי החירום והביטחון מוכנים לכל תרחיש.

לרשות תושבי נתניה, מדריך הנחיות מלא לשעת חירום.

אנו מציעים להצטייד בכל הציוד הרלוונטי בהתאם לכתוב בחוברת. אנו קוראים לכם לקרוא את המדריך בעיון, לוודא שכל בני הבית יודעים כיצד עליהם לנהוג – לינק:
המדריך המלא לתושב – נא לקרוא ולעיין

מידע עירוני לשעת חירום – לינק:

מידע עירוני (נתניה) לשעת חירום