מכבי נתניה פירקה את ק"ש: ניצחה 1:3

מאמן מכבי נתניה, עם כדורגל שמח וראש מורם, רושם משחק 13 ברציפות ללא הפסד; מאמן ק"ש, האקס של נתניה סלובודן דראפיץ': "לנתניה יש שחקני הכרעה והיא ניצחה".

0
350
בני לם, מאמן מכבי נתניה 2022. צילום ברני ארדוב - באדיבות מכבי נתניה
בני לם. צילום בני ארדוב, מכבי נתניה

מאמן מכבי נתניה, עם כדורגל שמח וראש מורם, רושם משחק 13 ברציפות ללא הפסד; מאמן ק"ש, האקס של נתניה סלובודן דראפיץ': "לנתניה יש שחקני הכרעה והיא ניצחה".

מכבי נתניה, בעידן המאמן בני לם, עושה זאת שוב. ליתר דיוק, עושה זאת בפעם ה-13 ברציפות ללא הפסד בליגת העל. הפעם, על חשבון הפועל קריית שמונה שהפסידה לרגלי נתניה בתוצאה 3:1. ניצחון זה כמעט ומבטיח סופית את מקומם של הצהובים – שחורים בפלייאוף העליון. לנתניה הבקיעו עדן קארצב, איגור זלאטונוביץ' ופטריק טוומאסי. לקרית שמונה היה זה מורגן פרייר.

מאמן נתניה, בני לם, צנוע כהרגלו, שיבח את אוהדי הקבוצה וקבע כי הם הסיבה המרכזית לניצחון. עוד אמר, כי "השחקנים רוצים לנצח, להתקדם, להרוויח כסף בעתיד. יש תחרות על ההרכב. היו חסרים לנו שלושה שחקנים היום ולא דיברתי. הקבוצה הזו מוכנה לכל דבר, השחקנים עובדים קשה באימונים ונהנים וזו התוצאה. למכבי נתניה יש עתיד גדול. זה מתבטא בנוער: קבוצת הנוער ניצחה את מכבי חיפה – זה מתחיל משם".

ואילו מאמן הפועל קריית שמונה, סלובדן דראפיץ', מי שאימן את נתניה ארבע עונות, אמר בתום המשחק: "להגיע לאצטדיון נתניה ולפגוש את האוהדים הנפלאים, זה תמיד כיף. אני שמח שהם לא שכחו ארבע שנים שהיינו פה ועשינו דברים לא רעים". באשר ליכולת של קבוצתו אמר: "לנתניה יש שחקני הכרעה והיא ניצחה. התכוננו טוב, אבל הפציעה של סקה קצת הוציאה אותנו מאיזון. אני מרוצה מהחבר'ה, מאיך ששיחקנו ומאיך שאנחנו מתנהלים. אומנם לא נהיה בפלייאוף העליון, אבל צריך להבטיח הישארות מוקדם. זו עונה די טובה"