אישום: מפוקח מין פדופיל החזיק עשרות סרטוני מין

במכשיר הנייד של הצעיר מצאו השוטרים עשרות סרטונים ומאות תמונות אינטימיות של קטינים בגילאי ארבע עד 16. בנוסף, התכתבות בעלת אופי מיני עם בת 15 

0
1843
בתמונה: אילוסטרציה של אדם שנעצר בעקבות פשעי מחשב, ביטקוין,הונאה (פישיניג) ועוד
צילום fotolia

במכשיר הנייד של הצעיר מצאו השוטרים עשרות סרטונים ומאות תמונות אינטימיות של קטינים בגילאי ארבע עד 16. בנוסף, התכתבות בעלת אופי מיני וסרטונים עם בת 15 

כתב אישום חמור הוגש השבוע נגד תושב קדימה (24). הצעיר, מפוקח מין, נעצר בתחילת חודש אוגוסט בשל החשד לביצוע עבירות מין חמורות.

שוטרי תחנת שדות פתחו בחקירה לפני כחודש. הרקע: דיווח ממפקח בשב"ס בדבר חשד להפרת תנאי פיקוח של מפוקח מין.

בתחילת חודש אוגוסט (04.08.24) ביצע המפקח ביקורת בביתו של הנאשם. הוא איתר מכשיר סלולאר אותו ניסה הנאשם להסתיר מהמפקח. שוטרי התחנה עצרו את הצעיר. בתום חקירתו, נעצר והובא בפני שופט. ביהמ"ש שיחרר את הצעיר למעצר בית. במקביל, שוטרי שדות המשיכו לחקור.

שוטרי הזירה הטכנולוגית שבדקו את מכשירי הסלולאר של הנאשם, גילו עשרות סרטונים בעלי אופי מיני. בנוסף, מאות תמונות אינטימיות של קטינים בני ארבע ועד 16.

על-אף הניסיון להצפין את המידע, וחלק אף למחוק אותו, שיחזרו השוטרים את המידה. בנוסף, איתרו התכתבות בעלת אופי מיני. הנאשם התכתב עם נערה כבת 15. השניים החליפו תמונות וסרטונים אינטימיים. אם לא די בכך, הנאשם שלח סרטון אינטימי שלו עם בגירה לאדם אחר. כאשר, פרטיה האישיים מופיעים בצילום מסך אותו צירף לסרטון. בתמורה קיבל סרטונים בעלי אופי פדופילי. וכך, מעבר לסעיפי אישום בכל קשת הפדופיליה, הגישה התביעה נגדו אישום נוסף על פרסום פרטים אישיים בסרטון מיני ללא ידיעת המצולמת.