מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף בחנה את היערכות נתניה

אלוף משנה שני גרשי אברג'יל, שהתמנתה לתפקיד מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף לאחרונה, נפגשה עם הממונה, סגנית ראה"ע טלי מולנר, והצוות המקצועי. 

0
3710
בתמונה מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף, אלוף משנה שני גרשי אברג'יל, מ
בחנה את מוכנות נתניה. אל"מ שני גרשי אברג'יל - מפקדת מחוז דן הנכנסת בפיקוד העורף.

אלוף משנה שני גרשי אברג'יל, שהתמנתה לתפקיד מפקדת מחוז דן בפיקוד העורף לאחרונה, נפגשה עם הממונה, סגנית ראה"ע טלי מולנר, והצוות המקצועי.

פגישת העבודה, אותה הגדירה כפגישת היכרות עם הצוות המקצועי של עיריית נתניה, כללה סקירה מלאה על מוכנות העיר לשעת חירום.

את ישיבת העבודה הובילה מולנר, יחד עם מנהל אגף החירום של עיריית נתניה יוסי בר, מפקד נפת שרון במחוז דן אל"מ במיל' איתמר גמליאל, קציני יחידת הקישור לרשות ובכירי עיריית נתניה.

מפקדת המחוז הנכנסת שיבחה את היערכות עיריית נתניה לשעת חירום. בנוסף, שיתפה בתובנות ובלקחים להתמודדות עם האתגרים הקיימים בגזרה.

"לעיריית נתניה יש חלק בלתי נפרד במוכנות המרחב במחוז דן האזרחי לחירום. שיתוף הפעולה עמה חשוב להצלחתנו. בדגש על חיזוק המוכנות ולהפגנת חוסן ואיתנות בשעת חירום", אמרה אל"מ גרשי אברג'יל בתום הדיון. 

ואילו סגנית ומ"מ ראש העיר, טלי מולנר, אמרה כי "אל"מ שני גרשי אברג'יל נכנסת לתפקיד בימים מאתגרים ולא פשוטים. אין לי ספק שהיא תעשה חייל בתפקידה. נתניה נחשבת לעיר השניה בגודלה במחוז דן. העיר נמצאת עם רמת כשירות ומוכנות גבוהה לחירוםאני מודה למפקדת המחוז על דבריה החמים". 

בתום ישיבת העבודה המקצועית נפגשו מולנר ואל"מ גרשי אברג'יל עם ראש העירייה, מרים פיירברג – איכר.  "במלחמה הממושכת ראינו, שלפעילות העירייה חשיבות מכרעת בכל הקשור למוכנות לשעת חירום. כמובן, לתפקידה החשוב בשמירה על החוסן של התושבים. אני גאה לעמוד בראש עיר שערוכה ומקיימת תרגילי חירום כל הזמן, בתקווה שלא נזדקק לזה". סיכמה ראה"ע.