היזמית נטע אלחמיסטר, שמאז פרשת שי אביטל מנהלת את עצמה, צולמה, יחד עם בעלה, רמי גרשון, לקמפיין רשת אירוקה בביתה בנתניה. למה דווקא בבית? כי זה חלק מהקונספט
ביום ראשון, לאחר אימון הבוקר של שחקן הכדוררגל רמי גרשון עם קבוצתו, הצטלמו בדירתם בנתניה הזוג המפורסם ביותר בביצה המקומית. היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר ושחקן הכדורגל רמי גרשון, בסצנות אופנתיות.
זהו הקמפיין הראשון מאז שאלחמיסטר הודיעה כי החליטה שמעתה תנהל את עצמה. הקמפיין שצולם הוא עבור רשת אירוקה, המשיקה את הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2021/22. מדובר בקולקציה המורכבת ממשקפי השמש של המותגים הבינלאומיים טום פורד, ג'ימי צו, דיוויד בקהאם ועוד.
לראשונה מצטלם הזוג לקמפיין משותף שיעלה בתחילת חודש ספטמבר, לקראת החגים, בהשקעה של מיליון שקלים. הקמפיין יכלול פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של אלחימיסטר ואירוקה. כמו כן תיערך פעילות תקשורתית בכל סניפי רשת אירוקה ברחבי הארץ.
אז מה יחשוף הקמפיין? הצצה חד פעמית מהחיים הפרטיים של הזוג. זאת באמצעות ארבעה סרטונים עם נגיעות של הומור, המתעדים את השניים.
"האמת, מזמן אמרתי לרמי שמשקפי שמש יושבים עליו בול. אמרתי לו שהוא חייב פעם אחת לנצל את זה לטובת קמפיין. לא חשבתי שזה יגרום לנו להצטלם יחד", אמרה אלחמיסטר.
עוד הוסיפה, כי "זו פעם ראשונה שמצלמים קמפיין אצלנו בבית בנתניה. אני אוהבת שיש פה אותנטיות. מצלמים פה רגעים שלמים שלקוחים מהחיים הפרטיים שלנו. קטעים שישקפו את החיים האמיתיים של רמי ושלי".
רמי גרשון הוסיף, כי "וואלה להיות דוגמנית זה לא דבר קל. אני אחרי סופ"ש גדוש חגיגות יומולדת ואני עוד בהיי".
אשת העסקים והדוגמנית נטע אלחמיסטר, משמשת כפרזנטורית של רשת אירוקה מזה חמש עונות. רשת אירוקה מובילה את אופנת משקפי השמש בישראל מאז הקמתה. הרשת מחזיקה במגוון המותגים המובילים בעולם דוגמת טום פורד, גוצי, פראדה, גימי צו, מארק גייקובז, סלין, פנדי, דיויד בקהאם רייבן ועוד.
כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין:
חשד: שני בעלי עסקים משכו מיליוני שקלים מבלי לדווח