נתניה הצדיעה לספורטאים האולימפיים – פריז 2024

עיריית נתניה קיימה ערב הוקרה לספורטאים האולימפיים תושבי העיר שייצגו את המדינה באולימפיאדת פריז 2024. מבין השישה שלושה מדליסטים אולימפיים.

0
1660
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג - איכר במרכז וסביבה הספורטאים האולימפיים מנתניה: רז הרשקו, ארטיום דולגופיאט, רומי פריצקי, מרטין קרטאבי, אריאל נשיא, שגיא מוקי. צילום רן אליהו עבור עיריית נתניה
האולימפיים של נתניה. צילום רן אליהו.

עיריית נתניה קיימה ערב הוקרה לספורטאים האולימפיים תושבי העיר שייצגו את המדינה באולימפיאדת פריז 2024. מבין השישה שלושה מדליסטים אולימפיים.

האירוע הרשמי, שהתקיים ביום רביעי במעמד ראש עיריית נתניה, סגניה וחברי מועצה, החל בקבלת פנים חגיגית. רשימת הספורטאים האולימפיים כללה את המדליסטים האולימפיים רז הרשקו וכן ארטיום דולגופיאט (אשר זכו במדליות אולימפיות אישיות). רומי פריצקי (מדליה אולימפית היסטורית קבוצתית). מרטין קרטאבי, אריאל נשיא והג'ודוקא הוותיק שגיא מוקי.

הארוע עצמו התקיים באצטדיון העירוני, ביוזמת החברה לספורט – אגף הספורט בנתניה. הקהל קיבל את הספורטאים עם כניסתם, במחיאות כפיים סוערות,

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ציינה את הגאווה הגדולה שהספורטאים הביאו לעיר ולמדינת ישראל. במיוחד, בימים קשים אלה של מלחמה. היא ציינה את המחויבות וההשקעה האישית של כל אחד ואחת מהספורטאים, ואמרה כי הישגיהם הם דוגמה ומופת לכל הדור הצעיר של נתניה. במהלך הארוע הוענקו לספורטאים תעודות הוקרה מיוחדות ומלגות.

האירוע התקיים באווירה חמה ומלאת גאווה לאומית. קבלת הפנים הזו הייתה לא רק מחווה של כבוד והוקרה, אלא גם רגע של חיבור קהילתי. חיבור המעצים את תחושת השייכות והערכה לספורטאים שייצגו את ישראל בכבוד על הבמה העולמית.

נתניה היא העיר הראשונה בישראל שמעניקה, כמעט שני עשורים, מלגות הצטיינות לתושבים בשני תחומים. בתחום הספורט לתושבים צעירים – יוזמה אותה קידם בעבר חבר המועצה לשעבר יואל רזבוזוב. כמו כן, מלגות לצעירים וצעירות בתחום התרבות והאמנות – יוזמה אותה קידם בעבר סגן ראה"ע אדיר בנימיני.