סימפונט רעננה תקיים סדרת קונצרטים מפתיעה בנתניה

תחת הכותרת "מחזירים את המוזיקה הקלאסית לבמה", ייארח היכל התרבות העירוני את סימפונט רעננה. בני אפרים: כלאחד מארבעת הקונצרטים יוקדש לנושא אחר. 

0
2088
סימפונט רעננה. צילום און הנר
סימפונט רעננה תופיע בהיכל התרבות נתניה. צילום און הנר

תחת הכותרת "מחזירים את המוזיקה הקלאסית לבמה", ייארח היכל התרבות העירוני את סימפונט רעננה. את הפרטים אישר למערכת נתניה און ליין – ksn מנכ"ל היכל התרבות בני אפרים.

לדברי בני אפרים, העונה החדשה תכלול סדרה בת ארבעה קונצרטים. כל קונצרט של תזמורת סימפונט רעננה יתמקד בנושא ייחודי. כמיטב המסורת, יובילו את התזמורת מיטב המנצחים והסולנים ברפרטואר סוחף.

את הקונצרט "מגרשווין ועד ספרטקוס" יוביל הפסנתרן והיוצר הרב תחומי הבינלאומי גיא מינטוס. על התזמורת ינצח מתן יונה.

על הקונצרט "פנטזיות רוסיות" ינצח אי-אן שו (סין), יחד עם הכנר המוביל של התזמורת נתאי צרי וזמרת האופרה אירה ברטמן. בקונצרט ינוגנו שירים רוסיים וכן קטעי יצירות של צ'ייקובסקי, רימסקי קורסקוב ועוד.

מנצח הבית והמנחה דוד זבה יוביל את הקונצרט "הזמנה למחול". התזמורת תנגן מוזיקה של ריקודים קלאסיים מכל הזמנים. החל מצ'ייקובסקי ועד יוהן שטראוס. הצ'לן גריגורי ינובסקי ונגן האקורדיון הווירטואוז איליה ז'ורניצקי ינגנו יחד עם סימפונט רעננה.

אחד המפגשים המעניינים במיוחד יתקיים בקונצרט "חגיגה ים תיכונית". התזמורת תנגן את הלהיטים הים תיכוניים הגדולים של המוזיקה הקלאסית עם נגן המנדולינה דור עמראן. במופע זה ישולבו קטעי משחק  עם השחקן נבו קנר.

"תחום המוזיקה בעירנו הינו מהנושאים החשובים והמרגשים. מוזיקה מפתחת את החשיבה של האדם ולוקחת אותו לעולמות וירטואליים בינלאומיים", מסר בני אפרים. עוד הוסיף, כי "מעבר למוזיקה הקלאסית, יתקיימו מפגשים מוזיקליים נוספים, שבימים אלה קורמים עור וגידים. בהחלט יש למה לצפות".

ואילו מנכ"ל סימפונט רעננה, אורית פוגל שפרן, אמרה כי "אין גאים מאיתנו להגיע להיכל התרבות נתניה. זו הבמה הנכונה לסדרה שהיא כולה מוסיקה קלאסית הנוגעת בכולם".

לפרטים והרשמה בקופות ההיכל ובאתר וברשתות החברתיות. ליחצו על הקישורים: 09-8308811 או בווצאפ 052-5119903