עמותת "טוב לב" קוראת לציבור לתרום – כדי שאף אחד לא ישאר רעב

המצב הביטחוני ושירות המילואים הוסיף למעגל מאות משפחות מנתניה. עמותת לב טוב, המחלקת סלי מזון ומפעילה בתי תמחוי, קוראת לציבור לסייע בתרומה סמלית כדי שגם לאלה שאין יהיה מה לאכול בחג. 

0
904
הומלס בית תמחוי נתניה
צילום fotolia

המצב הביטחוני ושירות המילואים הארוך הוסיף למעגל מאות משפחות מנתניה. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו בפרויקט סלי המזון לחגי תשרי – בשיתוף עמותת "טוב לב".  בואו נוודא שאף משפחה לא תישאר רעבה, ושכל אחד יזכה לשולחן חג שמח ומלא. כל תרומה – קטנה כגדולה – עושה הבדל עצום. לתרומות ומידע נוסף: ליחצו כאן  לא השתכנעתם? המשיכו לקרוא.

חגי תשרי בפתח: מאות משפחות שמעולם לא נזקקו לעזרה, זקוקות כעת לסיוע באמצעות סלי מזון להאכלת המשפחה


המלחמה האחרונה הביאה עמה כאב עמוק ואובדן, אך גם חיזקה את הקשר בין האנשים והעצימה את תחושת הערבות ההדדית. עזרה לזולת מעולם לא הייתה נחוצה כל כך כמו עכשיו. כל תרומה, כל סל מזון שמחולק למשפחה שזקוקה לו, הוא קרן אור בימים קשים אלה. זוהי הזדמנות להראות שהחוסן האמיתי של החברה הישראלית הוא בכוח הנתינה, באהבת האדם ובנכונות לעזור לאחרים.

החגים האלה יכולים להיות שונים עבור כולנו – זמן של איחוי לבבות ושיקום הרוח. עם כל תרומה, אתם עוזרים לשים חיוך על פניו של ילד, להביא רוגע לאמא מודאגת ולהעניק תקווה לאדם בודד. זוהי מתנה שלא נמדדת בכסף, אלא בכוח השפעתה על החיים של מישהו אחר.

עמותת "טוב לב" הוקמה בשנת תשס"ה (2005) במטרה להעניק סיוע ממשי לאנשים הנמצאים במצוקה, בהם קשיי יום, משפחות חד-הוריות, חולים, ילדים בסיכון ואנשים נזקקים, וכן לכל מי שנקלע למצוקה כלכלית וחוסר אמצעים. לאחר הקמת העמותה, הרב שאול וייס נבחר לנהל את הפעילות, ומאז היא פועלת ללא הפסקה למען כל מי שזקוק לעזרה.

העמותה תומכת מדי חודש בכ-1,300 משפחות ממגוון העדות והמגזרים, ומפעילה בתי תמחוי שמספקים ארוחות חמות לאנשים שנמצאים במצוקה. פעילות זו חשובה במיוחד בתקופות כמו סוף השבוע והחגים, בהם העמותה דואגת שאף אחד לא יישאר ללא ארוחה חמה וללא תחושת חג.

תרומה היא מעשה של תיקון עולם

ביהדות, מעשה הצדקה נחשב לאחת המצוות החשובות ביותר. בתקופה הזאת, התרומה היא לא רק מתן מזון – היא תיקון עולם. יצירת מציאות טובה יותר וחיזוק החברה הישראלית בשעתה הקשה. זהו מסר של תקווה, ערבות הדדית, ועוצמה שנובעת מהיכולת שלנו לעזור לאחרים למרות כל הקשיים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו בפרויקט סלי המזון לחגי תשרי. בואו נוודא שאף משפחה לא תישאר רעבה, ושכל אחד יזכה לשולחן חג שמח ומלא. כל תרומה – קטנה כגדולה – עושה הבדל עצום.

בואו נפתח את הלב, נתחבר לערכי החג, ונעזור להפוך את חגי תשרי האלה לזמן של אור ואחדות לכולנו.

לתרומות ולמידע נוסף על עמותת 'טוב לב', ליחצו כאן.