נטע אלחמיסטר הצטלמה לקמפיין אירוקה מביתה בשכונת עיר ימים

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר  נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת משקפי  ERROCA . הצילומים התקיימו בביתה - בשכונת עיר ימים נתניה

0
944
נטע אלחימסטר בצילומים מביתה בנתניה לרשת אירוקה
נטע אלחימסטר בצילומים מביתה בנתניה לרשת אירוקה. צילום גיל חיון

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו שנה שלישית ברציפות כפרזנטורית של רשת משקפי ERROCA . הצילומים התקיימו בביתה – בשכונת עיר ימים נתניה

בחמישי האחרון, בשעות הבוקר המוקדמות, התייצבה אלחימסטר לצילומי קמפיין חברתי חדש,  לרגל השקת קולקציית משקפי הראיה של אירוקה לחורף 2021.

לצידה של אלחימסטר מככבים שמונה דוגמנים בינלאומיים,  המיוצגים על ידי סוכנות עלית, שפתחה השבוע סוכנות לייצוג גברים.

בשל הסגר וההגבלות, הוחלט לקיים את הצילומים במגדלבו מתגוררת אלחמיסטר, במיני פנטאוז במגדלי "בריגה" בשכונת פולג – עיר ימים בנתניה.

אותו מגדל אליו עברה נטע עם בעלה הכדורגלן רמי גרשון. "אני גאה לקחת חלק בהובלת המותג בעיקר בתקופה מאתגרת זאת ושמחה לצלם את הקמפיין בביתי" אמרה נטע אלחמיסטר.

זהו הקמפיין השלישי השנה של רשת  אירוקה בו הם משלבים מסרים חברתיים, זה החל בקמפיין  "אוכלים עם העינים" בוא נתנו באירוקה במה למסעדנים.

בהמשך, קמפיין "ALL EYES ON YOU"שנערך בימים אלה, במסגרתו מעניקה אירוקה במה ליוצרים ועד הקמפיין החדש שיעלה תחת הסיסמא: "Look in to my eyes and "see better days.

לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, מסרה למערכת נתניה און ליין, כי "בימים לא פשוטים אלו, אנחנו מחויבים יותר מכל, למחויבות חברתית ואחד לשני".

"לכן בחרנו לשלב בקמפיין שלנו מסרים של אחווה, חברות, הבנה ואופטימיות מתוך תקווה שכמה שיותר מהר נראה כולנו את הטוב".

"המסרים האלה יבואו לידי ביטוי במסגרת הקמפיין מתוך עיניהם של נטע אלחמיסטר והדוגמנים דרך משקפי הראיה של אירוקה."