נפתח רשמית הגשר, שיחבר בין מזרח נתניה לאזור התעשייה; צפוי להקל משמעותית על עומסי התחבורה ששיתקו במשך שנים שכונה שלמה.
בעלות של 75 מיליון שקלים נפתח ביום שלישי גשר אריאל שרון; באיחור של כשלושה חודשים מהמועד ההתחלתי המשוער. הגשר, שהוקם במסגרת שורה של פתרונות תחבורה עירוניים להגברת הנגישות לשכונות מזרח נתניה, צפוי לשחרר כמעט לחלוטין את הצורך בכביש הנחש – כיום דרך הגישה היחידה ממזרח נתניה לאזור התעשייה החדש. על הליך הקמת הגשר פיקחו מ"מ ראה"ע ומחזיק תיק התשתיות אלי דלל ויו"ר דירקטוריון חל"ת, חברת המועצה עו"ד שירי חגואל-סיידון. מימון עלויות הקמת הגשר, המורכב משני נתיבים לכל כיוון, מדרכה להולכי רגל ושביל אופניים, התאפשרה בעקבות הסכם שנחתם בין ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, לבין שר התחבורה ישראל כץ, במסגרתו נקבע כי משרד התחבורה יממן למעלה מ-85% מעלות ההקמה (60 מלש"ח).
סיפורו של גשר השרון בן למעלה מעשרים שנה. במקור, טרם הוקמה קריית השרון, תוכנן במקום גשר הולכי רגל. בהמשך, אושרה הקמת גשר עם נתיב נסיעה אחד, כאשר הפקידות הבכירה באותה עת במשרד התחבורה, התנגדה לכל הצעה להרחיבו. בעקבות שורה של הפגנות ומחאות בהם נטלו חלק חברי ועד קריית השרון, עמליה ושכונת ותיקים וכן התקשורת המקומית, בהם נתניה און ליין שהטמיע בכותרת את סיסמת המאבק: "שכונה במצור", הוצגה במהלך השנים 2011-2012 שורה ארוכה של פתרונות לטווח המיידי, הבינוני והארוך. במהלך השנתיים האחרונות בוצעו שלושה מתוך ארבעת הפתרונות שהועלו – כעת נמסר לנתניה און ליין מעיריית נתניה, כי עיקר המאמץ מוקדש לפתרון הרביעי והמשמעותי מכולם: קידום סלילת נתיבי תנועה ישירים מכביש החוף לגשר האר"י.