לראשונה: מתחמי אוהדים (FanZone) באצטדיון נתניה

כמו באירופה: שני מתחמי אוהדים (FanZone) הכוללים דוכני מזון ושתייה, מוזיקה וחנויות עם סמלי מועדון מכבי נתניה, המתינו לאוהדים מחוץ למגרש. 

0
1874
כמו באירופה: שני מתחמי אוהדים (FanZone) הכוללים דוכני מזון ושתייה, מוזיקה וחנויות עם סמלי מועדון מכבי נתניה, המתינו לאוהדים מחוץ למגרש. 
מתחמי אוהדים (FanZone) - צילום עיריית נתניה

עונת המשחקים של מכבי נתניה החלה בשבת האחרונה במשחק הבית מול מכבי חיפה. נתניה אומנם חטפה בראש, אבל לפחות אוהדיה יכולים להתנחם. הסיבה: FanZone

שני מתחמי אוהדים – FanZone הוקמו לראשונה מחוץ לאצטדיון. בכל אחד מהם דוכני מזון, ברזים של בירות, מוסיקה וחנויות אוהדים. האוהדים של שתי הקבוצות שהתבשרו על כך, הקדימו להגיע למתחם וליהנות מחוויה שלמה של כדורגל. המתחמים נפתחו בשעה 17:30 – כשלוש שעות לפני שריקת הפתיחה.

 פתיחת המתחמים בשעה מוקדמת סייעה לווסת את התנועה אל האצטדיון, שהיה מלא עד אפס מקום. וכך 14,000 צופים נהנו מאווירה ולא נתקעו בפקקים בדרך הלוך. 

למערכת נתניה אונליין הרחיב חבר המועצה דודו סלמה. "בתור חובב כדורגל שנוסע למשחקים באירופה, שוחחתי עם מנכ"ל החברה לספורט אבי אליהו. יחד החלטנו לקדם את הנושא של מתחמי אוהדים עם בירות ואוכל מסביב לאצטדיון. בברכת מנכ"ל העירייה הקמנו צוות מקצועי לנושא שכלל את מירב לאור מכלוף מנהלת מחלקת האירועים, יוסי דורון ממכבי נתניה, נפתלי קאיקוב מנהל אגף רישוי עסקים. ביחד עם משטרת ישראל הצלחנו למצוא את הדרך לקיום המתחמים. נמשיך לייצר תרבות של בילוי לאוהדים ולמשפחות."