רכבת ישראל: החלו עבודות שדרוג תחנת נתניה

2
128

שמונה מיליון שקלים יושקעו בעבודות הפיתוח ההנדסיות; המטרה: התאמת התשתיות למספר הנוסעים הגדל בהתמדה.

העבודה המתוכננת, כך נמסר לנתניה און ליין – ksn, מבוצעת על-ידי חברת קן התור הנדסה ובנץ בע"מ, שזכתה במכרז לעבודות השדרוג בתחנות נתניה וחדרה מערב. בשל היקף העבודות המתוכננות צפויה העבודה להסתיים עד למחצית הראשונה של שנת 2016 – כאשר עיקר העבודות תבוצענה במהלך שנה זו. במסגרת הפעולות המתוכננות יוקמו חזיתות חדשות בתחנות, תוסדר תנועת הנוסעים על-ידי הפרדת הכניסה והיציאה, יוגדל אולם הנוסעים, יורחב הקירוי ברציפים ותבוצע תוספת קירוי.

תחנת רכבת נתניה, התחנה היחידה שבשלב זה ממוקמת בעיר, נפתחה בשנת 1954. תחנת הרכבת שופצה על-ידי חברת רכבת ישראל בשנות ה-90' ובמהלך העשור האחרון, בין השאר במימון עיריית נתניה, הורחבו תשתיות השירות של תחנת הרכבת באמצעות הוספת מאות מקומות חניה בחניון המזרחי. כיום משרתת תחנת נתניה כ-259 אלף נוסעים בחודש ומעל 11 אלף נוסעים ביממה.

2 תגובות

  1. הבעיה שתישאר היא זו:מי שמגיע לחניון המערבי ואינו מוצא מקום חניה,בכדי להגיע לחניון המזרחי עליו להקיף דרך אזור התעשיה ועלול בשל כך להפסיד את הרכבת ולהיפך.דרוש מעבר תת קרקעי למעבר רכבים אשר יקל מאד את ההתנהלות בין שני צידי התחנה.

  2. האם יכשירו גם בכניסה המזרחית כניסה לנכים? כיום הכניסה לנכים היא רק מהכניסה המערבית.

Comments are closed.