נתניה: ועד ההורים העירוני הכריז על השבתת הלימודים

2
120
קריאה להחלפת רן ארז. תלמידי אורט ליבוביץ' מוחים

יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה סמדר סגל הודיעה על השבתת הלימודים בבתי הספר התיכוניים בנתניה ליומיים; צעד זה מהווה נדבך נוסף במאבק נגד החלטת ארגון המורים לבטל את הטיולים.

לאחר שתלמידי כיתות י"א בבית ספר אורט ליבוביץ לנו לילה בבית הספר והפגינו כאות מחאה על ביטול "המסע הישראלי" ולאחר שתלמידי כיתות ח' בבית ספר "שרת" שבתו כמחאה על ביטול הטיול השנתי שלהם במשך שלושה ימים, הכריז ועד ההורים על החרפת המאבק בארגון המורים והעומד בראשו רן ארז.

ביום רביעי בשעות הבוקר הודיעה יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, כי בימים חמישי ושישי יושבתו הלימודים בבתי הספר התיכוניים בנתניה לשביתת אזהרה בת יומיים. לנתניה און ליין – ksn אישרה את הפרטים.

בהודעתה נמסר: "להשבתה הובילה אטימותו של ארגון המורים בראשות היו"ר, רן ארז, אשר ביד גסה רומס את זכויותיהם הבסיסיות של תלמידי בתי הספר לטיולים ולסיורים חינוכיים, ערכיים ומעשירים, תוך מתן פרשנויות להחלטת בית הדין הארצי לענייני עבודה מיום 1.3.15".

השביתה תכלול את תלמידי הכיתות י' עד יב', אולם תלמידים העוברים בימים אלה מתכונות או בגרויות לא ישבתו בהקשרים אלה.

ועד ההורים קרא למורים המשתייכים לארגון המורים לעבור כגוף אחד להסתדרות המורים "ובכך להוכיח את הערכתם ותמיכתם ללא סייג בתלמידיהם. בעצם מעבר זה תייתרו את ארגון המורים הארצי ואת העומד בראשו".

מארגון המורים נמסר בתגובה, כי "מאבק ארגון המורים הוא למען ביטחונם ובטיחותם של התלמידים ושל המורים הנאלצים ללוות תלמידים בטיולים ללא כל הכשרה לכך. יצויין אגב כך שאין כל הסכם קיבוצי המחייב את המורים לצאת לטיולים ואמר סגן פרקליט המדינה, עו"ד אברבנאל שכל מי שיוצא ללוות טיול אחראי על מה שקורה במהלכו ולכן מי שלא חש שמסוגל לקבל על עצמו אחריות זו, שלא יצא לטיול. חברי ארגון המורים לא יצאו לטיולים כל עוד בעיית הבטיחות לא תפתר לשביעות רצוננו".

יו"ר ועד ההורים העירוני סמדר סגל
יו"ר ועד ההורים העירוני סמדר סגל

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן