נתניה מדברת: מה הכי עשה את זה לנתנייתים בשנה החולפת

0
673
האנשים שעושים את נתניה מסכמים

במיוחד לראש השנה שאלנו את הנתנייתים מה הכי עשה להם את זה בשנה החולפת. חלק מהתשובות הפתיעו גם אותנו

 

ירין חסן, מכבי נתניה. נתניה און ליין
ירין חסן, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר לנתניה און ליין

ירין חסן, קפטן מכבי נתניה
"הכי עשה לי את זה השנה לראות את העזרה של ראש העיר. כשמכבי נתניה עמדה לפני פירוק נתגלתה נאמנותה של מרים פיירברג כלפי הקבוצה והעיר בכלל. בנוסף, כניסתו של דורון אוסידון למערכת: ממש האיש הנכון בזמן הנכון".

 

 

 

 

עו"ד ג'קי סגרון
עו"ד ג'קי סגרון

ג'קי סגרון, עורך דין
"הכי עשה לי את זה השנה ברמה האישית, הוא המרתון כמייצג חלק מבכירי החשודים בפרשת 512 – תוך התמודדות מול האשמות החמורות נגד לקוחותיי. ברמה הציבורית, כמובן, פרישתם ופיטוריהם של בכירים רבים במשטרת ישראל בניסיון ראוי להחזיר אמון הציבור במערכת אכיפת החוק".

 

 

 

שגיא מוקי. צילום באדיבות איגוד הג'ודו הישראלי
שגיא מוקי. צילום באדיבות איגוד הג'ודו הישראלי

שגיא מוקי, אלוף אירופה בג'ודו
"הכי עשה לי את זה השנה להניף את דגל ישראל בראש הפודיום כשברקע מתנגנת לה 'התקווה' ולראות את כל הקהל ביציעים עומד לכבודה, באליפות אירופה השנה. זה היה רגע מרגש עבורי בתור ישראלי וכמובן בתור תושב העיר נתניה"

 

 

 

טלי מולנר
טלי מולנר

טלי מולנר, פעילת ציבור
"הכי עשה לי את זה השנה ברמה האישית: לשנות את אורח החיים שלי למען הבריאות ולמען הורדה במשקל. התאהבתי והתמכרתי לספורט. ברמה הציבורית, עשתה לי את זה המעורבות הגבוהה של הציבור בנתניה, שלמד לא לקבל כל החלטה עירונית כגזרה משמיים".

 

 

 

אדם כהן. צילום פינו חדד
אדם כהן. צילום פינו חדד

אדם כהן, מאמן כושר
"הכי עשה לי את זה השנה, מלבד שהגשמתי חלום ופתחתי את הסטודיו שלי, היה לראות אנשים שלא התאמנו מעולם מגיעים אליי ומצליחים לסמן וי על מטרות והישגים מרשימים. אין דבר יותר מספק מזה, ההצלחה של המתאמנים שלי"

 

 

 

אור לביא
אור לביא

אור לביא, רקדנית ומורה למחול
"הכי עשה לי את זה השנה לראות אנשים שמגשימים חלום ופותחים עסקים קטנים. נמלאתי תעוזה והשראה והלכתי עד הסוף עם האהבה לריקוד: זה התחיל עם חמש שניות בטלוויזיה, המשיך ל-200 הופעות בפסטיגל, סדנאות שהעברתי והשנה: להקות שפתחתי".

 

 

 

שלומי דהן - סגן יושב ראש אגודת הסטודנטים במכללה האקדמית נתניה
שלומי דהן – ס. יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת נתניה.

שלומי דהן, סגן יו"ר אגודת הסטודנטים בנתניה
"הכי עשה לי את זה השנה לראות את עם ישראלי במיטבו במהלך מבצע 'צוק איתן'. עם כל הכאב הנורא על נפילתם של טובי בנינו, נתגלתה תופעה מדהימה של אחדות ואהבת חינם מצד אזרחי מדינת ישראל. מי ייתן ותמיד נזכור שכוחנו באחדותנו"

 

 

 

שי לוי
שי לוי

שי לוי, בעלי רשת הפאבים "מרפיס"
"הכי עשה לי את זה השנה, שלאחר גל ההכפשות, חוסר הכבוד וההסתה, בנימין נתניהו לקח את הבחירות ובגדול (ואני בכלל מרכז). זה היה נוק-אאוט אמיתי. לא אהבתי את מערכת הבחירות האחרונה, היא הייתה מאד לא ממלכתית ולא ראויה"

 

 

 

שיר אוסטפלד
שיר אוסטפלד

שיר אוסטפלד, עיתונאית ובלוגרית
"הכי עשה לי את זה השנה לכתוב לכם מידי שבוע ולהביא את כל מה שמרגש ונוגע, לסמן וי על שנה ב' בלימודי התואר ולסיים לכתוב את הספר שלי שבקרוב יצא לאור. אני חושבת שאין דבר יותר משמח מלעשות את מה שאתה אוהב."

 

 

 

שמעון חדד
שמעון חדד

שמעון חדאד, עיריית נתניה
"הכי עשה לי את זה השנה לסיים קורס מוהלים שהיה חלום חיי. הבטחתי שהשנה אמול ללא תשלום וכך היה: מהלתי המון ילדים בהתנדבות וגם אם נתנו תשלום, את הכסף העברתי למשפחות נזקקות, כך שהמצווה כפולה ומכופלת. כיף לתת מעצמנו למען האחר"

 

 

 

דרך האתגר. עו"ד מירב בן ארי. צילום יח"צ
דרך האתגר. עו"ד מירב בן ארי. צילום יח"צ

מירב בן-ארי, חברת כנסת
"הכי עשה לי את זה השנה היא הצטרפות לרשימת כולנו ובחירתי לכנסת. זוהי אחת השנים המשמעותיות בחיי ואני מקווה שזוהי רק תחילת דרכי הפוליטית. אני מקווה שתינתן לי ההזדמנות להוכיח את עצמי ולפעול למען החברה הישראלית."

 

 

 

 

חבר המועצה, הרב משה לחובר
חבר המועצה, הרב משה לחובר

הרב משה לחובר, חבר מועצה
"הכי עשה לי את זה השנה לראות, שוב, את תושבי העיר נתניה מתגייסים, פעם אחר פעם, כדי לתת כתף ולסייע למי שידם אינם משגת, כדי לסייע בהשגת הממון לטיפול רפואי יקר בחו"ל (הילדה אמלי שוורצמן) ולבחור בין המאחד על-פני השונה".

 

 

 

19דוד עמר, סטודנט ואיש קבע
"מה שהכי עשה לי את זה השנה זה לצאת למסע תגלית עם קבוצה של 40 צעירים מצרפת. החוויה של להכיר להם את הארץ המופלאה שלנו, את המקומות המיוחדים ולחבר אותם לזהות היהודית שלהם, השאירה בי רושם עמוק ומרגש, ללא ספק!"

 

 

21מוטי פנחסי, מתכנן ערים ואזורים
"הכי עשה לי את זה השנה להגשים חלום: הקמת תערוכה והוצאת ספר מהתמונות הפנורמיות שלי, בעזרת 160 חברים שתמכו בקמפיין ההדסטארט. חלומות לא מתגשמים, מגשימים אותם! אם יש לכם חלום, קומו ופעלו להגשימו. וזה החלום הקטן שלי… על הגדול עוד תשמעו."

 

 

23אלי רחום, אוהב ישראל
"הכי עשה לי את זה השנה, שלקחתי על עצמי לכתוב ספר תורה בשיתוף חברים לעילוי נשמת כל ההרוגים במהלך מבצע 'צוק איתן'. המעמד ריגש אותי, החיבוק של העם, איך שהוא יודע להתלכד ברגעים קשים. זו חובה מוסרית וערכית של כולנו".

 

 

אלעזר פרץ. צילום חן קולטון
אלעזר פרץ. צילום חן קולטון

אלעזר פרץ, עורך "יהדות בשרון"
"הכי עשו לי את זה השנה אלה ראה"ע מרים פיירברג והאחדות. כמה מלחמות כמעט נוצרו על רקע דתי בעיר? 'ביה"ס דתי כן או לא?', 'מכללה חרדית מותר, אסור?'. למרות הכל, ראה"ע ידעה 'לדלג' מעל המחלוקות ולשמור על נתניה כמקרבת לבבות"

 

 

 

חבר מועצת העיר נתניה רפי ימין. צילום יחצ
חבר מועצת העיר רפי ימין. צילום יח"צ

רפי ימין, חבר מועצת העיר
"הכי עשה לי את השנה זו 'המהפכה' של הצעירים בנתניה. בתמיכתה של ראש העירייה ובהשקעה אינסופית של צוות "הגג" בניהולה של מאריתו קבדה, הפכנו את מסיבות ה'רייב' למותג, קידמנו אין-ספור פעילויות ופעולות לצעירים. אכן, כבוד!"

 

 

 

יגאל ימין - כרוז מכבי נתניה. צילום אליאב אוזן
יגאל ימין – כרוז מכבי נתניה. צילום אליאב אוזן

יגאל ימין, סולן להקת "שלמה המלך"
"הכי עשה לי את זה השנה (מלבד הגולים של קאיודה), זה 'טונה'. הראפר, לא הדג. איתי 'טונה' זבולון מפתח-תקווה כבש את המצעדים עם להיטים מממכרים כמו 'רוק 30', ו-'גם זה יעבור'. המילים שלו אמיתיות וירגשו כל אחד שרק יבקש לשמוע".

 

 

 

זיו רבינוביץ. צילום ניצן גור
זיו רבינוביץ. צילום ניצן גור

זיו רבינוביץ', איניגו מונטויה
"הכי עשה לי את זה השנה, כמו בכל השנים בעשור האחרון, לשמח אלפי בליינים בהפקות גדולות שקיימנו במהלך השנה ובשגרה השבועית בבר. לראות אותם רוקדים, מכירים בני ובנות זוג, מניחים את הצרות לרגע בצד ופשוט נהנים מהחיים".

 

 

 

גיל דבש
גיל דבש

גיל דבש, בעל בוטיק אופנה
"הכי עשה לי את זה השנה שהעסק שלי, "יוניק", החל לייצא קולקציות לבוטיקים אחרים ברחבי הארץ, זה הישג אדיר וכבוד גדול. בנוסף, זו הייתה שנה של הרבה נפשות טובות לצדי, זיכרונות יפים, אהבה, צחוק וכנות. שתהיה שנה של אופנה נוצצת ומתחדשת"

 

 

 

35דניאל בורוכוב, בעלי פאב הדונקי'ס פולג
"הכי עשה לי את זה השנה זו פתיחת הדונקי'ס, הפקות החג הגרנדיוזיות, מסיבות הרחוב בעיר, הליין שלי שישי בגגוס, פתיחת בר-גארדן לאחרונה ברעננה וכמובן שהטיול שלי לאיביזה. הרגע הזה שאני מוצף בסיפוק ואושר עילאי… זה הסימן שאני נהנה"

 

 

יזמית ומובילה חברתית. נטלי שטיין
יזמית ומובילה חברתית. נטלי שטיין

נטלי שטיין, "הגג"
"הכי עשה לי את זה השנה שזכיתי להיות שותפה פעילה בעשרות מיזמים עירוניים מוצלחים ששמו את הצעירים במרכז. להתגאות בתוצרת מקומית משובחת, היוצרת חיי תרבות ופנאי אלטרנטיביים באזור השרון. בעיקר, ללמוד עוד על עצמי".

 

 

 

עו"ד אדיר בנימיני
עו"ד אדיר בנימיני

עו"ד אדיר בנימיני, חבר מועצת העיר
"הכי עשה לי את זה השנה הצלחת המאבק הציבורי המתיש בנושא מפוחי האוויר. הצלחנו להוציא מחוץ לחוק את "המפוח המתחזה" שזכה לשם "מרסס מים". זה היה אירוע שהוכיח לי שוב שנחישות במאבק למען מטרה צודקת תוביל בסופו של דבר להצלחה"

 

 

 

50מאור דאיה, פעיל חברתי
"הכי עשה לי את זה השנה, שהציבור בנתניה התאחד סביב המחירים המופקעים של הקייטנות העירוניות, והקול הנתנייתי נשמע גם בכנסת, במסגרת דיוני הוועדות השונות. ברמה אישית הכי עשה לי את זה בשנה החולפת, שנוספו בנתניה עוד שבילי אופניים – מה שעושה אותי מאושר".

 

 

51עומר בוני, יזם ואיש עסקים
"הכי עשה לי את זה בשנה החולפת, המשלוח הראשון של המיזם שלי "עושים שוק", שיותר ויותר עסקים מגלים את יתרונות היזמות החברתית ושניתן לייצר רווח הדדי לכל המעורבים במיזמים. ובכלל, השנה החולפת סימנה בעיני ניצנים של תקווה לחברה הוגנת ופתוחה יותר. מקווה שלא אתבדה".

 

 

חבר מועצת העיר נתניה, עקיבא יצחקי
חבר מועצת העיר נתניה, עקיבא יצחקי

עקיבא יצחקי, חבר מועצה
"הכי עשו לי את זה בשנה החולפת, זו ההתגייסות של מועצת העיר בה אני חבר, לאישור ערבות בסך שבעה מיליון שקלים לטובתה של ספינת הדגל העירונית, מכבי נתניה. וכן פרויקט "בשביל הארץ" וכן פרויקט "צהלה" של ארגון גמלאי צה"ל ובתי הספר בראשות טובה דולב".

 

 

 

aaרונית פיטרס, יועצת נדל"ן בכירה
"הכי עשה לי את זה בשנה החולפת ברמה האישית זו חתונתה של בתי, דניאל פיטרס, ולידת נכדתי – בתם של תהילי ואבי ללום. ברמה הציבורית הכי עשה לי את זה, שהעם בחר – שוב לדאבוני – בבנימין נתניהו לראש הממשלה כמשל האישה המוכה שלא לומדת מהניסיון".

 

 

bbבני זנזורי, קבלן בניין
"הכי עשה לי את זה בשנה החולפת שהתאומות שלי עלו לכיתה א' וגם ששוב התעורר השיח הציבורי על מצוקת הדיור של הזוגות הצעירים ומצוקת הקרקעות הקיימת בכל רחבי הארץ. אני באמת תקווה, שממשלת ישראל תתעורר ותתחיל לעסוק במה שנכון וטוב לעשות".

 

 

שירה איתן. צילום דן חיימוביץ'
שירה איתן. צילום דן חיימוביץ'

שירה איתן, פעילת ציבור
"הכי עשה לי את זה בשנה החולפת, שסוף-סוף נחתם הסכם בין ההסתדרות לבין האוצר בכל הקשור להעסקה ישירה. אלא, שלדאבוני, מדובר בהסכם שבהחלט לא מספיק ולא מספק כדי לעצור או לצמצם משמעותית את העוול והתופעה הבזויה הזו – בה מאות אלפים הם עובדים שקופים".

 

 

 

זוהר אביב, סופרת. נתניה
סופרת הילדים זוהר אביב

זוהר אביב, סופרת ילדים
"הכי עשה לי את זה בשנה החולפת, שיש חזרה להרגלי הקריאה של פעם ולהרגלי שמיעת הסיפור. בכלל, מנתוני הספריות העירוניות נדמה שהציבור מתחיל להבין שמסך הוא רק מסך והסיפור המופיע בספר הוא הרבה יותר ממסע נפשי ומזור לנפש".

 

 

 

eeצביה וילצ'יק, מעצבת פנים
"הכי עשה לי את זה בשנה החולפת, שהתחלתי את מיזם "זמן לבנות" – הכולל בתוכו פורטל מקצועי ברשת וכן תכנית טלוויזיה אינטרנטית בתחום העיצוב והבנייה. ברמה הארצית התרגשתי, שפעם נוספת עם ישראל התגייס למען מימון הטיפול הרפואי לילדה אמילי מנתניה שחייה ניצלו".

 

 

בהכנת ואיסוף החומר השתתפו כל כתבי נתניה און ליין – נתניה און ליין. אהבתם? מוזמנים להגיב, לשתף וכמובן להשקיע בלייק. חג שמח ושנה טובה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן