קירות מתפוררים והזנחה בבית ספר נורדאו

0
111
קירות אולם הספורט מתפוררים
קירות מתפוררים בבית ספר נורדאו

הורי תלמידי בית ספר נורדאו מתריעים שנים על מצבו של אולם הספורט בבית הספר, אולם לטענתם, למרות אין ספור פניות לעיריית נתניה ולמחלקת הספורט בעירייה, לא נעשה דבר.

אחת האמהות סיפרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי הקירות החיצוניים של אולם הספורט מתפוררים עד היסוד, דלתות אכולות, ככל הנראה מעש והחשמל באולם הספורט לא תקני: "כבר שנים אנחנו מנדנדים לעירייה על מצבו של אולם הספורט. מדובר בהזנחה של שנים. מהנדס מטעם מחלקת הספורט אמר שהחשמל לא תקין, שצריך לתקן את הדלתות האכולות. איפה הם היו עד עכשיו. יש בתי ספר שמתקיימים בהם חוגים בשעות אחר הצהריים, לאן הולך הכסף? לאן הולכים תקציבי החינוך? אם לא לשיפוץ המבנה או לתיקן החשמל אז לאן?".

בנוסף תיארה האם חצר עירומה ושממה חולית: "החצר מוזנחת. בשנה שעברה עשו מיצג אותיות בחצר, אבל שמו את האותיות שבהם הילדים משחקים בחולות. ביקשנו שישימו דשא סינטטי, הבטיחו שישימו, אבל זה נשאר בגדר הבטחה. בורות הביוב בולטים מעל פני האדמה. אם זה לא נושא בטיחותי אז מה כן? החצר נראית עירומה ומוזנחת. צריך שיהיה קצת ירוק בעיניים, קצת מעבר לשממה החומה של החולות בסמוך לרחבה שמתקיימים שם מסדרי בוקר יש חולות. למה לא לעשות שם פינה נחמדה? לא צריך להשקיע מיליונים. צריך לתת אווירה ויזואלית נעימה יותר. גם כך זו שכונת מצוקה, למה שלא יהיה לילדים נעים ובטוח?".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "עיריית נתניה מקפידה מדי שנה לערוך שיפוצי קיץ במוסדות החינוך, בהשקעה כוללת של עשרות מיליוני שקלים. כך למשל השקיעה העירייה השנה למעלה מ – 90 מיליון שקל בבינוי ובשדרוג מוסדות החינוך בעיר.
במסגרת זו, השקיעה העירייה בבית הספר נורדאו 250,000 שקל בעבודות בטיחות וכן בטיפול במדרגות ובחלונות המבנה, באריחי הקרמיקה, במעקות הבטיחות וכמובן בצביעה נרחבת של קירות בית הספר. שיפוצים אלה מתווספים לעבודות נרחבות של פיתוח חצר והתקנת הצללה שנערכו בקיץ הקודם. לגבי אולם הספורט יצויין כי העירייה פועלת בנושא על פי תוכנית כוללת לשדרוג אולמות הספורט והיא מתכוונת לכלול את אולם הספורט בנורדאו כחלק מן התוכנית הכוללת.
בתוך כך בדקה העירייה את מערכת החשמל באולם ולא נמצאה כל סכנה בטיחותית. עם זאת הוחלט לבצע במקום מס' תיקונים ושדרוגים, לרווחת תלמידי בית הספר.

מכסי ביוב בולטים
בורות ביוב בולטים בחצר בית ספר נורדאו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן